Je mag best gal spuwen hoor daar is het forum voor. En het is er soms ook goed voor dat je met andere ogen naar een situatie kijkt doordat andere zeggen wat ze ervan vinden. Daardoor kom je soms tot inzicht dat mensen geen slechte bedoelingen hebben bij bepaalde acties terwijl je door je kwaadheid eerst dacht van wel. Laat het lekker achter je en ga lekker genieten!!
ik had pas ook een soort situatie.... had een plek op mn been. zag er niet goed uit. huisarts heeft het meteen weggesneden voor onderzoek. zei eerlijk. het hoeft niets te zijn, daar gaan we vanuit maar ik vertrouw het gewoon niet 100 %. gelukkig bleek het idd iets minder ergs maar man ik was blij dat hij meteen actie ondernam hoor. voor hetzelfde geld was het wel kanker. maar zou die man nooit wat verwijten. ts@ blij dat je inziet dat je niet redelijk bent. nu gewoon genieten
Dat je geschrokken bent en even niet weet wat je hiermee moet is niet erg. Prima dat je hier dus even reactie vraagt wat gepast is. Een klacht indienen is dat niet. Even een vraag: die eerste echo, heb je toen pijn gevoeld op de momenten dat dat echo-apparaat op je buik zat? Zoniet, dan kan die lage hartslag al niet aan het duwen hebben gelegen, want geloof me: als ze hard duwen, doet dat echt pijn. Echt pijn, dus niet een beetje ongemakkelijk zeurderig, maar echt pijn. En dat is echt niet altijd direct ook maar fout, want als ze er niet goed voorliggen, moeten ze soms nogal wat trucs uithalen om de baby goed in beeld te krijgen. Blijkbaar was jullie beebje in de tussentijd mooi even gedraaid, want dat hoefde in Rotterdam dus allemaal niet.
Even spuwen om je ongerustheid eruit te krijgen is helemaal niet erg daar is dit forum ook voor bedoelt. Probeer er nu op te focussen dat alles in orde blijkt te zijn.
Een klacht? Zij heeft iets gezien wat mogelijk verdacht was en jullie daarom doorgestuurd. Ze heeft juist precies gehandeld zoals het zou moeten zijn. Wees blij dat er niets met je kindje is!
Idd als ze echt hard duwen dan staan de tranen je onderhand in de ogen. Dan weet je echt wel. Het zijn 2 verschillende momenten dus ik vind de conclusie van Rotterdam heel voorbarig
Ik vind je eerste reactie heel begrijpelijk, je moet je rot geschrokken zijn. Voor nu lijkt alles goed, gelukkig..probeer daar op te vertrouwen. Zij heeft naar beste weten gehandeld..hopelijk kun je het los gaan laten en weer genieten van je zwangerschap!
Ik vind ook dat je snel je conclusies trekt. Als het echt fout was gegaan en ze had je niet doorgestuurd dan was het ook niet goed. En het is een momentopname geweest, dus het zou kunnen dat het nu anders uitpakte dan bij de verloskundige.
Ik zou geen klacht indienen. Ik snap dat je heel erg geschrokken bent..masr avhteraf gezien is het beter dat ze je een keer voor niks doorsturen. Maar ik snap dat het voor jou misschien even anders voeltm
Nou dat is zeker een rotdag geweest. Gelukkig is alles goed met het kindje, maar snap wel dat je er flink van geschrokken bent. Dat was niet zomaar iets en veroorzaakt best wat stress. Een klacht indienen zou ik zelf niet doen, maar ik zou het wel terugkoppelen als feedback aan haar; misschien kan ze er iets mee (en zo niet; dan ook prima). Bij mij drukten ze ook heel hard en daar heb ik toen ter plekke iets van gezegd. Ik vond dat ook niet normaal. Ik zei iets in de trant van: ik snap dat je de baby wilt zien, wij allemaal, maar door een gat door mijn buik drukken schiet niemand wat op. Dat hielp wat.
Bij de 20 weken echo hebben ze je al doorgestuurd naar het ziekenhuis dit doen ze niet voor niks. Als ze zich in het ziekenhuis ook zorgen maken en je weer verder doorsturen is dat ook niet voor niks. Wees blij dat ze je doorsturen voor een extra controle, beter een keer te veel dan te weinig. Ik verbaas me er echter over dat ze je in Rotterdam gerust hebben gesteld en zo weg hebben laten gaan zonder extra controle oid. Bij de 20 weken echo bij de verloskundige en in het ziekenhuis zag het er niet goed uit. Ik zou me daar meerzorgen over maken dan dat ze je (hopelijk onterecht) hebben doorgestuurd.
Ik zou eerlijk gezegd ook een second opinion vragen....of in ieder geval nog wat extra controles....het zekere voor het onzekere
Ik zou me ook ontzettend rot voelen maar ook vooral opgelucht. Een klacht zou ik niet indienen, ze hebben het zekere voor het onzekere genomen en je doorverwezen. Bij de eerste/tweede termijn echo van ons eerste kind vermoedde de echoscopist dat het een BB zwangerschap was. Wij helemaal in shock en verdrietig. Ze ging de gynaecoloog erbij halen die al snel constateerde dat mijn baarmoeder gewoon gekanteld was. Dat was ook zo'n momentje. Natuurlijk minder ingrijpend dan dat van jou maar kan me enigszins voorstellen hoe je je achteraf voelt. Wij vonden de echoscopiste in eerste instantie ook zo incapabel omdat ze niet beter keek. Achteraf heeft ze natuurlijk heel goed gehandeld door de gynaecoloog erbij te halen.