interactieve TV van KPN

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hello,,,

Titel zegt het al.. Ik heb vanavond Interactieve TV van KPN besteld, samen met een pakket van internet en bellen.. Internet MOET je er dan bij bestellen als je het nog niet hebt, dan vind ik wel raar maarja, toe maar.. Bellen er ook maar gelijk bij, alles onder één dak bij één provider..

Hebben nu Digitenne en daar ben ik op zich wel tevreden over, maar heeft iemand ook ITV van KPN? Zoja, hoe is de kwaliteit ervan? Zijn het een beetje leuke zenders waar je ook echt iets aan hebt? Al die namen van de zenders zegt me niet zoveel..

Grtz

2. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Wij hebben het ook
    De zenders heb ik nie zoveel mee,mij ging het meer omdat ik soms tot laat moet werken en dan kan ik van te voren , mn series opnemen IDEAAL !!!

3. puck24

puck24 Niet meer actief

Beeldkwaliteit vind ik heel erg goed. Wij hebben het nu een jaar en bevalt goed. Ook het opnemen en uitzendinggemist vind ik geweldig.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben het ook en zijn er ontzettend tevreden over.

5. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hier is het helaas nog niet verkrijgbaar :( Ben jaloers op jullie....;)

6. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Wij hebben het nu ongeveer 2/3 jaar en bevalt hier prima! Ook in combinatie met zo'n alles in 1 pakket. Vooral het opnemen en uitzending gemist zijn handig. Het enige nadeel vind ik dat íe niet altijd even snel reageert, duurt soms zelfs wel een paar seconden voordat de tv doet wat je via de afstandsbediening aangeeft. Maar in december krijgen alle bestaande klanten een nieuw apparaat, dus hopelijk is het dan beter.

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

wij hebben het ook en wij zijn er echt super te vrede over
    echt super mooi kwaliteit

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    óke bedankt voor alle reacties.. zo ter lezen is het goed spul... ben benieuwd..

9. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wij twijfelen ook of we dit zullen nemen. We hebben nu digitenne, maar zijn niet super tevreden. De kwaliteit van het beeld laat vaak te wensen over. TMF en MTV kunnen we alleen ontvangen als de achterdeur openstaat. Maar misschien is de decoder van interactieve-tv beter?

Deel Deze Pagina