Zondag wordt onze kleine meid gedoopt en nu willen we een keer geen taart serveren want we blijven altijd met de helft zitten. Nu wil ik soesjes op tafel zetten en de helft daarvan dippen in de glazuur. We krijgen ca 50 gasten en ik heb nu 125 soesjes ongeveer. Zal dat genoeg zijn en hoeveel zakjes glazuur heb je dan nodig. Ik heb nu 3 zakjes is het wel genoeg voor 60 soesjes? Op de verpakking zie ik er niks van staan. Wie weet dit toevallig?
Ehhmm ik zou nog min. 2 dozen soesjes halen, kost bijna niets en ik wil altijd genoeg hebben. Nu mag iedereen 2 soesjes en 25 mensen er nog 1 tje bij.. Glazuur weet ik niet zo goed. ik zou het zelf gewoon 1 keer proberen en dan die soesjes die ik ge glazuurd hebt rond delen in de familie want alleen opeten word het niet denk ik..
Je kunt ook zelf glazuur maken met poedersuiker en water. Of een taart van de soesjes bouwen en daar glazuur overheen doen. Ik zou inderdaad wel wat soesjes bijhalen. (ik moet niet naar mezelf kijken, want ik vreet soesjes als ze er zijn, maar ik denk dat je wat aan de weinige kant hebt)
Ja meer soesjes in elk geval. Ongeveer 4 a 5 per persoon. ( dus 200 stuks ongeveer, 13 dozen geloof ik)
Je hebt wel erg weinig soesjes nu, ik zou toch zeker 6 pp aanhouden en nog wat extra. Glazuur ook ruim nemen, kost toch geen drol?
Of anders koop je toch gewoon 60 gebakjes ipv een aantal taarten. Dan heb je één gebakje p.p. en nog wat extra? Succes en veel plezier met de doop!
anders doe je wat kleine mini tom pouchen erbij met de soesje kun je bv ook de helft doen met glazuur en de helft zonder glazuur. gr
dat is wel ontzettend duur! en ze wilde juist geen taart omdat ze altijd veel overhoud,dus 60 gebakjes is dan ook teveel lijkt me.
6 p.p = 300 16 stuks in een doos. 19 dozen x 1,50 euro = 28,50 euro Erg goedkoop dus. Glazuur zal ook wel niet zoveel kosten.
Bedankt voor jullie reacties alvast. Het maakt ons niet zoveel uit wat de kosten zijn want zo duur is dat spul ook niet maar het gaat er meer om dat we niet met een berg blijven zitten. Maar goed ik ga straks nog even wat dozen en glazuur inslaan. Ik kan er idd ook nog mini tompoucen bij doen. En zo'n soesjestoren is ook wel een leuk idee.
ik bedoelde jou reactie ook niet hoor. er zei iemand dan haal je toch 60 losse gebakjes! dat lijkt me erg duur..