Wat een rotwerkje.

Discussie in 'De lounge' gestart door Taby, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    aluminiumfolie om dat hele bakje of alleen de bovenrand bedekken? en het kan geen kwaad? Ik heb net een nieuwe frituurpan gekocht, dan kan ik hem gelijk zo bedekken en schoon houden.
     
  2. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Zelfs met vaatwasmiddel blijft de frituurpan het een rotklusje! Hier toch nog moeten schrobben! Misschien toch maar eens vaker schoonmaken!

    Strijken doe ik eigenlijk ook nooit...alleen als het moet! Verder gewoon lekker een poets voor 1 keer in de week! Wat zijn we toch verwend!
     
  3. acire

    acire Fanatiek lid

    ik heb geen afwas machine, dus afwassen staat met stip op nummer 1.
    verder ook dweilen, putje schoonmaken, ramen wassen, was uit de wasmachine halen, bed verschonen.. enz enz..
     
  4. Mrijn

    Mrijn Fanatiek lid

    11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb een hekel aan alles is het huishouden en betaal dan ook met alle liefde en plezier 50 euro per week aan een hulp. :oops:

    Ik heb laatste een nieuwe frietpan gekocht die voor 95% in de vaatwasser kan. Je laat elke x na gebruik het vet in een apart gedeelte lopen (is dan meteen ontdaan van alle losse stukjes) en alles gaat de vaatwasser in en komt er blinkend uit. Topding!

    De luxaflex schoonmaken vind ik een eitje, ik dnek er alleen niet al te vaak aan. Ik klik ze eraf en gooi ze gewoon in een heet bad met wat schoonmaakmiddel. Daarna met de douche afspoelen en ophangen.
     
  5. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    ik heb een hekel aan de afwas omdat mijn vaatwasser kapot is

    strijken ramen lappen is niet mijn vak



    zoals wassen en was opvouwen is nog wel leuk om te doen
     
  6. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Bah de luxaflex schoonmaken is idd niks! Ik ben blij dat wij die rot dingen hier niet hebben hangen :)
    Ik heb gister de ovenschoongemaakt. Ook zo´n leuk klusje.... Kon er niet meer bij door mijn dikke buik. Dus de achterkant van de oven heb ik mijn mannetje laten doen :D
     
  7. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    Ik heb echt een hekel aan het bed verschonen bah!
    De was opvouwen vind ik altijd wel leuk. Gelukkig maar want sinds de geboorte van mijn dochter was ik zeker 2x zoveel.
     
  8. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    hmm ik krijg de dekbed niet in de hoes..! welke trucjes ik ook doe..!
    Lukt me niet..! :oops:
     
  9. patries38

    patries38 Bekend lid

    2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    ik heb geen frituurpan, geen luxaflex. 8)
    Wat wel? Een werkster 6 uur per week.....zaaaalig!
    :D :D
     
  10. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hahaha geef ze maar aan mij mee.
    Ik werk met dementerende ouderen en soms om ze bezig te houden trek ik handdoeken uit de kast en schud ze uit elkaar zodat hun het allemaal weer netjes op kunnen vouwen, voelen ze zich nuttig en zijn ze even lekker rustig bezig. :)

    De meeste huishoudelijke werkzaamheden zijn niet m'n hobby, maar zoiets als luxaflex schoonmaken dat is iets wat ik dan gerust maanden voor me uit kan schuiven. :(

    Groetjes Taby.
     
  11. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Om de hele pan doen. En heb je zo'n pan waar je de vetbak uit kan halen dan t aluminiumfolie daar naar binnen vouwen en die bak er weer in.
    En aluminium jan tegen hitte en vliegt niet in de fik. Het wordt ook vaak gebruikt bij oven gerechten en dat is ook goed heet.
     
  12. Niet meer actief

    strijken........


    ik heb altijd enorm veeeeeeeeeeeeeeel strijkgoed


    vreselijk
     
  13. morgaine

    morgaine Bekend lid

    22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Pfff strijken doe ik niet eens, ja als echt een shirt ofzo in de kreukels zit dan ff snel op de tafel maar verder...
     

Deel Deze Pagina