Wat kan dit zijn?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door twijfelaartje, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Mijn zoontje is nu sinds een dag of vier niet te genieten tussen 12.00 en 15.00. Normaal legde ik hem om twaalf uur bed en sliep tot ongeveer twee uur maar nu is het gillen krijsen niet normaal meer. Hij wil er te graag bij zijn. Maar hij is wel moe maar wil er niet aan toe geven. Ik laat hem gerust een kwartier echt gillen maar langer kan ik niet. Dan doe ik de tut erin en valt ie in slaap voor een 40 minuten en dan begint het hele verhaal weer opnieuw maar dan erger. Wat moet ik doen! #-o Zou dit zo'n "sprongetje "kunnen zijn?

2. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    volgens mij hebben veel baby's een 'huiluurtje'. Britt heeft dit een tijdje gehad zo rond etenstijd....misschien is het dat?

een sprongetje is niet op een bepaald tijdstip van de dag, maar meer een aantal dagen, tenminste bij de meeste kindjes.

3. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Misschien dat je hem later naar bed kan brengen?

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    misschien gewoon uit bed laten die tijd ze gaan op een gegeven moment toch minder slapen. noa heeft dit net naar etenstijd dan zit ze gewoon lekker bij ons.

5. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Hij slaapt al zo weinig overdag... Tussen 15.00 en 19.00 helemaal niet dus het is juist zo fijn als ie rond een uur of twaalf heel even slaapt want hij is dan wel moe..

6. hardloper

hardloper Niet meer actief

eerder in bed leggen?

verder weet ik het niet

7. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Mark is bijna 4 maanden oud, en heeft hetzelfde. Sinds een aantal dagen protesteert hij als hij 's avonds in bedje wordt gelegd. Zijn wipstoeltje en box hebben dan ook niet meer de voorkeur. Hij wilt gedragen worden. Hiervoor had hij ook 's avonds een duidelijke regelmaat van BV, wipstoeltje en/of box, en daarna bedje.
    Er schijnt een sprongetje aan te komen. Misschien is het daaraan te wijten.

Deel Deze Pagina