Heb ik verdorie alle zegels bij elkaar met hulp van vrienden end. Zijn die klotepoppen gewoon overal op. Er zijn nog maar 3 soorten te krijgen. Vind dit enorm slecht, de actie loopt nog een hele week en ze worden nergens meer geleverd. Als bedrijf zijnde zorg je er toch voor dat je meer dan genoeg in huis hebt?? Nog een reden om mn boodschapjes bij de c1000 te blijven halen!
Het is lullig inderdaad, echter staat er in de regeltjes wel altijd iets over 'zolang de voorraad strekt', om in te dekken. Wel heel jammer.
Tja er stond op de spaarkaarten: op = op. Ik vind het trouwens wel knap dat er bij jou nog 3 soorten waren, ik ben hier in de omgeving bij 3 verschillende AH's geweest en alledrie hadden ze niks meer. Daar stond ik dan met mn 3 volle spaarkaarten. Uiteindelijk 3 setjes ansichtkaarten gekregen, totaal niet boeiend maar ja... de zegeltjes waren gratis en er stond duidelijk vermeld dat het op=op was.. dus ik maak me er verder niet te druk om. Jammer maar helaas.
ik vind ah een topwinkel!! ze doen nooit moeilijk met volle spaarkaarten als de actie al voorbij is willen ze toch inwisselen. Maar bij c1000 had mijn moeder laatst had ze hele boekje volgespaard kon je 10 euro korting krijgen , maar met drukte van oud en nieuw was ze vergeten dus 1 of 2 dag te laat. Hebben ze gewoon glashard nee actie is al voorbij gezegd. Terwijl in mijn ogen , je zo'n kaart vol kunt krijgen als je vaste klant bent, je moet heel veel uitgeven wil je die kaart vol krijgen dus dan kunnen ze het best wel aannemen!! Zodat ze klantvriendelijk overkomen en de klant ook steeds bij hun wil komen maar nee c1000 heeft daar scheit aan!
Hier bij de AH hadden ze nog 5 of 6 verschillende poppen. Er was nog 1 kermit, maar me zoontje moest perse zo'n oranje pop hebben (weet niet hoe die heet haha) Maar ja, hij is er blij mee
Het is inderdaad balen maar ik vind de C1000 echt een rotwinkel en blijf lekker mijn boodschapjes bij de AH doen. Normaal hebben ze altijd gewoon genoeg op voorraad en heb altijd leuke dingetjes kunnen halen. Deze keer niet. Jammer maar helaas. Volgende keer beter.
oei, dan moet ik morgen maar ff snel gaan kijken. Moet er nog maar eentje hebben en heb een vol kaartje. Handig als je van allemaal mensen zegeltjes krijgt. Wel raar trouwens om het dan gelijk een schijtactie te noemen. Het zijn gratis zegeltjes en er staat op = op
Er staat duidelijk bij de actie vermeld dat het op=op is, dus als je ze dan de laatste week inleverd heb je idd kans dat je er naast grijpt. Ik heb zelf gewoon iedere week de volle kaarten ingeleverd en dan zie je wel hoe ver je komt. Nu kun je wel gaan lopen klagen, maar dat zijn nu eenmaal de voorwaarden. AH heeft er ook niks aan om nog honderden handpoppen over te houden en er wordt gewoon een bepaalde hoeveelheid gemaakt voor ze. En als dat iedereen ze ineens wil hebben, ja dan grijp je er naast. Jammer maar helaas, maar dat kun je de AH natuurlijk niet aanrekenen, alleen jezelf dat je ze te laat inleverd of verzameld hebt.
Ik wil eventueel wel voor je kijken hier of ze ze nog hebben? welke wil je hebben dan? Pb anders maar
ja het is vervelend maar ook wel begrijpend.. het is de laatste week dus dan kan je naast de pop grijpen..
Haha! Ben ik even blij dat die mannen van mij de muppets helemaal niet interessant vinden ! Maar even on-topic: Ik kan me voorstellen dat je stevig baalt. Zou ik denk ik zelf ook hebben. Maar het is vaak wel zo dat je met zulke op=op actie artikelen gewoon haantje de voorste moet zijn....
Hebben de mensen die niet in Den Haag wonen niets aan, maar bij de Fahrenheitstraat in Den Haag nog volop!!
Ja hier waren ze ook op althans, 4 soorten... wij moesten alleen nog waldorf en statler. Waldorf heeft mijn broertje kunnen krijgen nog voor ons bij zijn appie maar nu alleen nog statler! (dus als iemand ergens in de provincie groningen nog een appie weet die ze nog wel heeft...)