Wat een scheitactie van de AH ( muppets )

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Whahahah

2. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Nou of de ah te weinig op voorraad heeft gehad weet ik niet.
    Als je kijkt hoeveel mensen massaal na een winkel gaan wanneer er voor iets gespaard kan worden,dan is het niet gek dat iets snel op gaat.
    Het is wel jammer voor de mensen die nu langs het net vissen.

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hmm zal straks ff kijken want ik heb van een collega een zooi zegels gehad. Ik baal overigens ook altijd van die acties. :S

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    hier zijn er nog zat...klein dorpje..weinig animo ervoor...

5. hier bij de ah nog genoeg, ik heb de zegeltjes niet genomen...
    ik had vroeger al een hekel aan de muppetshow.

Komt zuslief met 4 poppen aan...arghhhhhh

6. tulip

tulip Niet meer actief

Haha hier moet ik dan toch wel om lachen;)

7. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    hier hadden ze gister nog best veel

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier hebben ze ook nog schappen wel

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik heb jaren bij de AH gewerkt en elke keer weer hadden ze te weinig van die actie poppen het was ook bij de:

Wuppies, Beessies, doornroosje poppen, smurfen en ga zo maar door!!

die acties zijn zooo slecht dus ik spaar niet meer!!

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik moet nog 3 poppen maar heb nog 1 bijna vol moet nog 1 zegel maar hier zijn alleen nog 2 poppen en degene die wij moeten hbben niet grr

11. Islah

Islah Niet meer actief

Gelukkig maar! =P Toch..?

12. Rono

Rono Niet meer actief

Nou, vrij logisch toch dat je niet elke week 1 kan nemen?

Je krijgt 1 zegel bij 15 euro. Dan moet je 90 euro per week aan bboodschappen halen. Nou dat redden wij echt niet. Wij doen namelijk ook boodschappen bij de aldi/lidl. Niet iedereen haalt zoveel boodschappen.

Dus ja ik vind dat ze ook op t eind nog poppen moeten hebben. Desnoods hadden ze een gedeelde levering gedaan. Bijvoorbeeld 100 poppen week 1, 100 poppen week 2 etc.

Ik heb alle ah's gebeld in een straal van 20 km en niemand had ze.

Nu is mn vriend kijken in Tiel of ze ze nog hebbben..

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je zou zeggen dat ze net zoveel zegels uitgeven als dat er poppen zijn.. of iets meer.. actie is 6 zegels 1 pop, maar ze geven 60 zegels uit waar maar 1 pop tegenover staat.

je zou toch denken dat ze per filiaal kunnen inschatten hoe groot de vraag is gelet op uitgegeven zegels.. en op basis daarvan de poppen verdelen..

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @rono, kan best hoor. Ik heb echt niet 48x15 euro uitgegeven hoor. Je Kan ook kijken of dat wat in de aanbieding is waar je extra zegeltjes bij krijgt. Net zoals bij de gewone aanbiedingen pas ik daar mijn maaltijden op af. Zo was vorige week de dubbelfriss in de aanbieding. Nou moeten we toch altijd drinken hebben en 3 pakken voor 2 euro is een mooie aanbieding + een zegel dus meteen even voor een week drinken meegenomen, is toch weer 4 zegels :D. de week ervoor hadden ze kleine broodjes met een extra zegel. Elke dag 2 broodjes a 40ct kopen en je hebt alweer 6 zegels binnen.

15. Rono

Rono Niet meer actief

en poepen met een lange oeeeeeee

16. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Maar de AH kan het toch niet helpen dat jij niet al je boodschappen daar haalt. Ik haal er ook echt niet genoeg boodschappen om de poppen allemaal te sparen, maar met behulp van mijn moeder, zusje en andere familie hebben we er toch een aantal. Je hoeft er niet aan mee te doen.

En degene die vind dat ze net zoveel poppen moeten doen als dat er aan zegels nodig zijn, dat is natuurlijk onzin. Hoeveel mensen nemen de zegeltjes wel niet mee maar gebruiken ze nooit. Ontzettend veel zegeltjes worden nooit weer ingeleverd, dus ook dat werkt niet. Een winkel weet vantevoren nooit hoe een actie gaat lopen, maar ze zullen wel altijd op save spelen zodat ze niet te veel overhouden. Alles wat ze namelijk niet kwijt raken zal op een andere manier terugverdient moeten worden. En dan zullen ze de artikelen duurder moeten maken om het terug te verdienen, dat vind ik nu weer geen goed plan. Er staat duidelijk in de voorwaarden OP=OP.
    Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat iemand vond dat ze er dan maar meer bij moesten laten maken. Heeft diegene wel in de gaten wat het kost om een product te laten maken? Het kost ongelovelijk veel geld om een productielijn opnieuw op te zetten en dan ook nog het risico te lopen om achteraf met een restant te blijven zitten.

Iedereen kan wel lopen klagen, maar het ligt toch echt bij jullie zelf. De poppen zijn blijkbaar zo gewilt dat iedereen ze wil hebben en dan zijn jullie kwaad omdat er zo'n run op is en de poppen op zijn.
    Geweldige marketingtruc van AH en iedereen doet er steeds weer aan mee. (en ja, ik aan sommige acties zeker ook, want ze zijn zo leuk.:);))

17. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    dad vindt ik ook!

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hier ben ik het wel mee eens. Niet slecht bedoeld ofzo maar ik verbaas me over de hegtigheid van dit topic. Het zijn maar handpoppen...

19. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    en daarom doe ik nooit mee met dit soort acties, van AH ben ik het wel gewend haha toen met de wuppies waren die grote wuppies zomaar op en werden ook niet meer besteld. Gewoon grote inschattingsfouten worden daar gemaakt. De beesies waren ook zomaar op toen (de grote)... Daarom maar naar de Jumbo daar heb je geen acties, want die voetbalplaatje acties van de C1000 en plus wordt je ook gek van, allemaal kinderen die je ze bijna uit de handen weg graaien als je naar buiten loopt.

en ja wat doe je er mee als je ze hebt? niks denk ik ;) ze komen in de kast te liggen en er wordt niet meer naar omgekeken, net als die boeken vol voetbalplaatjes e.d.

20. tulip

tulip Niet meer actief

whahaha

ontopic, ik snap je frustratie wel. De actie loopt nog volop en dan is het balen dat je er geen pop meer kunt krijgen. Niet iedereen kan elke week 100en euro's bij de appie uitgeven voor zegels. Ik vind de actie van appie wel leuk, maar vind ook dat je ontzettend veel moet besteden voor 1 zegel. Niet alleen bij deze actie, maar bij andere acties ook. Bij c1000 heb je voor 5 euro en een tientje ook al acties.

ts, mag er toch gewoon van balen dat ze nu die poppen voor haar kindjes ws niet kan krijgen, snap alle commentaar ook niet zo. Mag je niks meer zeggen ofzo??

Deel Deze Pagina