Even een maandje wachten, en dan staan al die beesten op MP voor een (figuurlijke) appel en een ei. Maar het is zeker wel balen dat ze ze niet meer aanleveren... Zou het eind van de actie gewoon even afwachten, meestal zijn er dan opeens weer wel genoeg.
Ik kan me de teleurstelling wel voorstellen. Doe je zó je best om aan al die zegels te komen, zijn de poppen er niet meer! Daar tel je toch niet op? Ik zou er niet aan gedacht hebben.. Ik geef niks om de muppetshow. Hoef ze echt niet hier in huis.
Ik vind dat de AH altijd super leuke acties heeft, bij ons liggen er nog poppen genoeg in de winkel. Ik vind het logisch dat ze zo aan het eind van de actie niet meer alles in overvloed hebben....
Hier waren zaterdag de meeste poppen op. We hebben ze allemaal behalve dat ene oude mannetje (Statler) We hadden nog wel twee volle kaarten en hebben toen maar een dubbele kermit en miss piggy gekozen. Ik vind het jammer dat we ze niet allemaal hebben kunnen sparen. Mijn dochtertje ook. Zielig he mama dat dat ene mannetje niet zijn broer heeft. Maar verder lig ik er niet wakker van. Op naar de volgende actie
Tja ik denk ook niet dat je in de laatste week van de actie kan verwachten dat alle poppen er nog zijn.
Tja, ik ben chauffeur en breng de vracht naar AH. Dacht zelf dat het niet zo'n vaart zou lopen dus had gewacht met de poppen. En nu zijn ze dus bijna overal op (in ieder geval wel op de plekken waar ik moet lossen ) Ze hebben vorige week ook de laatste vracht muppets gehad, dus ze komen ook niet meer binnen.... helaas
Ik heb nu 2 animals, 2 met die grote blauwe neus en morgen 2 koks. Dan vind ik het wel genoeg. Alles is bij ons ook bijna op, maar ze geven nu bij 10 euro al zegel zodat je toch nog een pop kan halen...
hier liggen de bakken nog vol met kermit, maar de rest is op. Dus die ga ik morgen maar halen voor mijn meisje, want heb net m'n laatste kaart volgemaakt.
Hier ook alles op, ga maar kijken in een ander filiaal werd mij gezegd. Oke prima, maar kreeg mooi geen zegels meer van de week
Ik baal ook enorm, ik heb nog 2 volle kaarten en ik heb de Chef en Miss Piggy nog niet Mail naar AH gestuurd, ook gelijk een reactie, maar tof is het niet.
oei, ik heb hier nog 2 spaarkaarten en ik wilde morgen gaan. hopelijk hebben ze hier nog wat in 'mijn' filiaal.
Misschien heb ik je dan ook weleens gezien. En de AH-winkels kunnen hier ook niks aan doen he, dat doet het hoofdkantoor. Die regelt hoeveel poppen er per filiaal geleverd worden. Zo vertelde tenminste de filiaalmanager maandag in de pauze, die het ook achterlijk vond dat die dingen zo snel op zijn. Ik vind het trouwens ook achterlijk hoe sommige klanten reageren nu, het is dat ik netjes moet blijven.
Om dit soort redenen doe ik totaal niet aan al dat irritante zegeltjes-geplak/punten sparen etc. Als ik iets wil hebben, dan koop ik het gewoon. Bespaart een hoop frustratie!
Meiden over een paar weken kun je ze kopen op mp... Waar een mens zich al niet druk over kan maken.. Zijn ergere dingen dan de poppen van de ah