Ik heb die slabben van de Ikea ook, maar ik vind ze vreselijk! Elena wurmt zich er uit en aangezien zij ook nog eens heeeerlijk kwijlt tussen het eten door, wordt het een vieze natte kliederboel, iegh! Nee doe mij maar gewoon stoffen slabben, dan maar vieze mouwtjes.
BARNSLIG RAND Slab groenblauw 3.99 2 st. PRODUCTINFORMATIE Belangrijkste voordelen Door de klittenbandsluiting is de slab gemakkelijk om en af te doen. Gemakkelijk af te nemen en schoon te houden. Onderhoud Wasbaar op 40°C. Niet bleken. Strijken op lage temperatuur. Voor blijvende waterafstotendheid, na het wassen strijken. Goed lezen he 8)
Je kunt bij Hans Textiel stoffen slabben kopen met een plastic achterkant. Zo wordt het vocht wel opgenomen, maar blijft de kleding eronder droog! OOk erg handig als je gaat experimeteren met drinken uit een bekertje
nouja meiden, ze heeft 2 keer geschreven dat op het label staat dat je hem moet strijken, maar dat leken jullie niet te geloven......
hahahahahaa ik ken kirst persoonlijk hoor mensen dus wees niet bang dat ik het meende wat ik schreef...hahahaha ik ken haar al 15 jaar bijna...ze weet wie het zegt zeg maar... maar ja het blijft raar plastic slabbers strijken...maar goed, ga ze morgen kopen en dan zie ik het wel!
pfff brutaal Gewoon lezen Hahaha. Misschien tot morgen Mowtom, kan ik je nog even uitleggen hoe de slabbers van de IKEA werken......