Wat een spanning!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lollie90, 21 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lollie90

Lollie90 Actief lid

13 sep 2021
    190
    56
    28
    Vrouw
    Na veel onduidelijke testen, kreeg ik bloedverlies. Ik kreeg steeds meer symptomen dus op dag 4 van het bloedverlies testte ik opnieuw. Hier was een roze tuurstreep te zien.
    Op dag 7 van het bloedverlies was hij positief. Nu is het dag 12 en de testen lopen op. Het vloeien is minder, nu voornamelijk nog bij afvegen.
    Ik zou eigenlijk 3 maart langs kunnen voor een echo, maar mijn hunkering naar duidelijkheid nemen toe. Zo juist gebeld en ik mag vandaag langs komen voor een echo. Wel gaf ze aan dat ze mogelijk geen echte duidelijkheid kunnen geven, maar ik ben al voor een groot deel gerust gesteld als ik weet dat het in de baarmoeder zit.
    Of het dan wel of niet verder groeit en blijft zitten is dan nog even afwachten.

Ik heb de emoties nog niet toegelaten de afgelopen dagen, maar nu gieren de zenuwen door mijn lijf. De dagen duren onwijs lang als je gevangen zit tussen hoop en vrees.

Fingers crossed! Om 15.45u kan ik terecht.
    Ooh man, wat een spanning.

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hoe was de echo?

3. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    Spannend zeg, inmiddels heb je de echo gehad. Hoe was het?

4. Lollie90

Lollie90 Actief lid

13 sep 2021
    190
    56
    28
    Vrouw
    Ze konde een zwarte 'vlek' in de baarmoeder zien. Passend bij een hele prille zwangerschap, of een miskraam.
    Volgens mijn berekeningen kan ik op zijn minst net aan de 5 weken zwanger zijn.
    VK gaf aan dat het nogsteeds 50-50 is, maar toen ik aangaf dat ik dan eerder neig naar een miskraam ivm bloedverlies beaamde ze dit, dat die kans idd groter is. Maar gaf daarbij aan geen zekerheid te hebben.
    Ik kreeg hoop door de steeds oplopende testen, maar zij vertelde mij dat dit niets zegt..
    De 3e controle echo om te kijken of het toch is gegroeid, of anders of alles weer schoon is.

5. Lollie90

Lollie90 Actief lid

13 sep 2021
    190
    56
    28
    Vrouw
    Ze konde een zwarte 'vlek' in de baarmoeder zien. Passend bij een hele prille zwangerschap, of een miskraam.
    Volgens mijn berekeningen kan ik op zijn minst net aan de 5 weken zwanger zijn.
    VK gaf aan dat het nogsteeds 50-50 is, maar toen ik aangaf dat ik dan eerder neig naar een miskraam ivm bloedverlies beaamde ze dit, dat die kans idd groter is. Maar gaf daarbij aan geen zekerheid te hebben.
    Ik kreeg hoop door de steeds oplopende testen, maar zij vertelde mij dat dit niets zegt..
    De 3e controle echo om te kijken of het toch is gegroeid, of anders of alles weer schoon is.

6. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    Wat rot dat je nu nog geen zekerheid hebt. Wel heel fijn dat het in elk geval in de baarmoeder lijkt te zitten, als ik het goed lees. Hier helaas ook mindere ervaringen met bloedverlies en slecht oplopende testen (meerdere keren bbz, vroege miskramen, 1 x leeg vruchtzakje bij 7.4 weken). Bij m'n zoontje ook een echo gehad met 5 weken en toen waren we juist heel blij met het lege vruchtzakje, omdat het op de goede plek zat, testen goed opliepen en er een dooierzakje zichtbaar was. Het voelde ook anders toen en bij de bbz's/miskramen heb ik altijd een slecht gevoel gehad. Je gevoel zegt vaak al veel.

Heel veel sterkte met afwachten en ik duim dat er toch een vruchtje zichtbaar is de 3e!

7. Lollie90

Lollie90 Actief lid

13 sep 2021
    190
    56
    28
    Vrouw
    Pff jij hebt ook al veel meegemaakt. Bedankt voor je lieve woorden.
    Ik ben nu voor de 6e keer zwanger, 2 gezonde kindjes mogen krijgen. Het hele verloop was dit keer raar, maar dat maakt de hoop dat het toch goed zit niet minder. Het ironische was dat ik na een week vloeien nogmaals testte om een blanco test te zien, omdat ik gek werd van mezelf, omdat ik bleef denken dat ik zwanger was. Het moest me dus uit mijn droom helpen, maar mijn gevoel bleek dus juist.
    Het meest lastige nu, vind ik de 'confrontatie' iedere keer als ik naar het toilet ga. Voelt alsof ik in m'n gezicht wordt geslagen...
    Maar toch, tegen beter weten in, blijf ik hopen.....

8. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    Ik snap je volledig. En jeetje, ook al zoveel miskramen. Wat een wonder is het toch als alles goed gaat he. Ik blijf nog voor je duimen hoor! It ain't over till it's over!

Deel Deze Pagina