Goededag heb een vraagje. Ik heb op 1 januari een mk gehad helaas met 6.5 week . Nu had ik 11 februari mijn nod heb lange cyclussen . Test was negatief .gister ochtend vond ik bloed in mijn slip dus dacht het begint maar na een paar uurtjes niks meer . Vanmorgen nog steeds niks . Test negatief . Het lijkt mij niet dat je een paar uurtjes kunt zien als menstruatie .dus wie heeft dit ook meegemaakt en kwam er toen toch weer bloed na een dag ofzo . Dit maakt me best onzeker zo . Of teste iemand dan toch later positief.
Hee Angel, Ik herken dit helaas ook. Had bij 15 weken zwangerschapsafbreking vanwege een chromosoom afwijking (triploïdie). Toen ook na maand keurig ongesteld, maar ronde erna slechts 1 dag bloed. Had toevallig 5 dagen erna echo bij de gynaecoloog en die dacht wel dat het menstruatie was geweest. Zij gaf ook aan dat cyclus in eerste maanden na miskraam echt van de kaart kan zijn. In cyclus erna had ik 3 dagen bloed, 1 dag niets, en toen opeens nog 3 dagen.. ik vrees dat we dus geduld moeten hebben. Sterkte!
He bah wat naar dat je met 15 weken een mk hebt gehad ja had de vk gebeld en die gaf aan het kan een innestelingsbloeding zijn moet morgen testen is het negatief dan was dat beetje toch echt de "menstruatie " van deze maand . En was dat dag 1 van mijn cyclus .het duurt al.lamg hier heb een cyclus van 38 tot 40 dagen helaas .
Ja idd even wachten dan maar.. of het zet nog weer door. En stom van die lange cyclus . Hopelijk herstelt dat snel!
Zo vermoeiend en het blijft een mysterie. Wees lief voor jezelf en als het echt maar bij 1 dag bleef zou je hoogstens morgen of overmorgen nog een test kunnen doen of misschien afwachten of ongesteldheid doorzet in komende dagen. Sterkte.
Dat denk ik niet .want die 1 dag was vorige week zaterdag . Dus begin toch helaas aan een nieuwe cyclus .ik denk niet dat hij morgen positief is