wat een *^%^ Srevice bij V&D Hellevoetsluis !

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

Ben een beetje pissig ik heb ongeveer een maand geleden een Brunotti Zonnebril gekocht bij V&D in Hellevoetsluis, deze zonnebril koste € 29,95 niet extreem duur maar toch. Nu na ongeveer een maand begint het zwarte laagje ineens af te blakeren, ik kan zo het hele buitenlaagje van de zonnebril af pulken :confused: ( doe ik niet maar de vellen hangen er aan ) ... (Een jaar geleden kocht ik voor nog geen €2 een bril bij de Hans Textiel daar heb ik 1,5 mee gedaan grrrr) ... Ik heb geen bon want ja die heb ik weggegooid, ( niet verwacht dat dit zou gebeuren )... dus ik ben net netjes naar de V&D geweest en heb het verhaal uitgelegd, ik krijg direct ' Zie Bitchie Toon ' naar mijn hoofd gegooid dat ze zonder bon mij niet willen helpen .. :( .... Ik zeg tegen dat meisje
    Ik: '' Denk ja dat ik thuis een ordner map heb waar in ik al mijn bonnetjes bewaar ''
    Zij: '' nee mevrouw, maar ja zonder bon geen geld terug ''
    Ik: '' ik hoef geen geld terug ik wil hem ook best ruilen maar vind gewoon dat dit gezegd moet worden want vind het niet normaal dat na een maand de buitenlaag er af gaat ''
    Zij: ''Zonder bon kan ik niet uw geld terug geven ''
    Ik '' IK WIL OOK MIJN GELD NIET TERUG, Luister je wel ''
    Zij: '' Ik luister wel mevrouw maar nogmaals ik kan niet uw geld terug geven,
    Ik: '' Spreek ik chinees ofzo '' Ik hoef mijn geld neit terug ... Damn
    Zij '' Wat is dan precies het probleem ''
    Ik: HALLO! .... ik word hier zo moe van.
    Zij: Sorry mevrouw ik kan u niet verder helpen stuur maar een klacht via de site.
    Ik: Zal ik zeker doen wat is jou naam?
    Zij: Waarom wilt u dat weten?
    Ik: Dan kan ik even vertellen dat je me beetje vreemd behandeld hebt
    Zij: Ik geef mijn naam niet dat ben ik niet verplicht....
    Ik: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

'' Toen liep ik boos weg ''

Ff serieus meiden wat vinden jullie hier nou van? Dit is echt gebeurd !

Gr Chantal

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

jhahahahahahahahah jemig wat een service lig helemaal dubbel :D

maar word niet netjes afgehandeld dus had ze geen naambordje op?

heb je wel een email gestuurd?

3. chantal1984

Nee ze had geen naambordje op ... grrrr...

ik heb gelijk een nette brief gestuurd... 100x verteld dat ik GEEN geld hoef... misschien dat ze lezen beter kunnen dan luisteren hihihi :)

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wat een rotservice zeg. Ik zou zeker vermelden dat je dat meisje dan en dan hebt gesproken op die afdeling, kunnen ze toch zo zien wie daar toen werkte. Maar goed, buitengewoon slecht zoiets zeg, en wat klantonvriendelijk om zo tegen iemand te praten. Alsof je een klein kind bent...

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    Ja, het mag geeneens klanten'service' heten zeg, daar word je toch moe van. En jij zit nog met die zonnebril.

Ik had zoiets bij de Hema van de week. Er stond een bak met actierompers, 2 voor 3,75. Ik naar de kassa.
    'Ja mevrouw, dat is dan 11 Euro'.
    Eeeh, ik dacht het toch niet, ze zijn in de aanbieding.
    'Ja, dat geldt alleen voor een twee pak'.
    Ik heb er toch twee!
    Ondertussen werd het erg moeilijk voor haar en ging ze het in het krantje opzoeken en haar collega erbij roepen.
    'Nee, mevrouw, dit zijn andere, het printje is anders en er zitten rouches op.
    Het printje is precies hetzelfde en op deze zitten toch ook rouches!
    De collega ging het in het kantoor nakijken, want de kassa gaf het niet automatisch aan en dan wordt het wel heel ingewikkeld.
    Nog een collega werd erbij gehaald en die ging kijken in de actiebak (echt, die bak kon je gewoon zien vanaf de kassa, met een bord 2 voor 3,75).
    Net op het moment dat ik dacht, nu vraag ik de manager erbij, kwam de andere collega en ja, het was toch 3, 75. Maar goed, de kassa gaf het nog niet aan en toen moesten ze 2 rompers aanslaan die dan samen op 3,75 kwamen, maar toen moesten ze gaan hoofdrekenen, aaaaaaaaah!
    Twee minuten later waren ze eruit. Ze bood zowaar haar excuses nog aan.

Misschien waren deze twee grieten wel familie van elkaar :) !

6. chantal1984

hahaha familie ja wie weet ;) ...

En hoofdrekenen hahaha :) das zo leuk om daar naar te kijken, die meiden ook die terug moeten rekenen als ze geld terug moeten geven dan zie je ze al tellen bij het pakken en dan bij het geven gaan ze nog de fout in :) ...

7. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Services in die winkels is meestal 10x niks.. ik heb het altijd in de c1000.. staan er van die ventjes van 15.. ja hebben jullie dit en dat.. zeggen ze overtuigend: nee hoor dat verkopen wij niet.. en als je dan even wat paden doorloopt kom je het alsnog vanzelf tegen! :x

Ze hebben allemaal geen zin om te werken en het interesseert hun ook niet of ze nou een klant tevreden houden of ontevreden.. als hun maar hun geld krijgen! :x

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

Dat heb ik altijd bij bouwmarkten. Moet ik eens iets halen voor mijn man waar ik de ballen verstand van heb. Vraag ik in zo'n bouwmarkt waar het staat en zeggen ze: nou daar en daar. Dan loop ik de winkel uit en ga naar een andere bouwmarkt. Ik wil gewoon dat iemand meeloopt en het me even uitlegt.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik had het een tijdje terug bij de Hema.. Ik was op zoek naar thermometers die de temp na 10 sec weergeven (had ze in het krantje gezien).
    Vroeg dus ook aan een meisje daar waar ze die hadden liggen.
    Ten eerste luisterde ze dus al amper naar mijn vraag want ze liep regelrecht met me naar de badthermometers die ik niet nodig had, en toen ik aangaf dat ik die niet bedoelde zei ze meteen maar 'dat ze die niet verkochten'.

Zo irritant.. ik zei nog dat ze in het krantje stonden maar ze keek me aan alsof ik zelf niet helemaal goed was.. :rolleyes:

10. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

wij hebben dat ook altijd bij die bouwmarkten wij gingen de badkamer verbouwen dus hadden een aantal vragen over producten endergelijke nou hun snappen echt nix je ken beter alles zoeken via internet!

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik vraag hier in bouwmarkten al bijna nooit meer iets...ERG vervelend als je t niet kan vinden maar goed er lopen alleen van die broek ventjes rond die ter nauwenood een plank van n lat weten te onderscheiden..dus..
    En in onze C1000 is t gewoon gevaarlijk. Daar loopt het personeel tikkertje te doen en elkaar te bekogelen met producten :confused:
    Daar wil ik dus liever met mn bolle buikje niet tussen staan. En mn kinderen die ik dus probeer te leren NIET door een winkel te rennen wil ik ook graag heel houden. Want het personeel loopt ze zo onder de voet :rolleyes:
    Dus als t even kan gaan we NIET naar die C1000. En die schapen achter de kassa kijken je 9 vd 10 keer ook aan alsof je buitenaards bent als je wat vraagt.

Hoe anders was het in de jumbo in Son waar we laatst waren. Het meisje achter de kassa hoorde ons over dozen praten (we waren weer eens zonder tas naar een super gegaan) en zei meteen "sorry mevrouw, de dozen liggen hier onder de kassa's" (ik stond de bak met dozen nml te zoeken ;) )
    En toen ik het n paar minuutjes verder had over oog druppels tegen hooikoorts hielp ze ook dadelijk door ons te vertellen dat ze daar alleen doorsnee oogdruppels hadden en ik dan beter even naar de drogist kon. Ze wilde me ook nog uit gaan legge waar die was maar dat wist ik nog (ik heb maar 5 maanden in Son gewoont :p)
    Zo kan t natuurlijk ook ;)

12. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Wat een bagger service...

Ik zou als ik jou was Brunotti zelf een mail sturen.
    Even zoeken of ze hier in nederland een vestiging hebben en dan je klacht doorgeven.

13. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Belachelijk zeg.

En over dat hoofdrekenen gesproken :) :

Ik was laatst bij de Jumbo. Had een taart gekocht van € 5,-
    Er ging nog 25% af, maar dat scande hij niet, zegt die miep:
    Ja, sorry, maar hij scant niet, en ik weet natuurlijk niet hoeveel er dan af moet..
    Ik haar uitleggen: € 5,- .. neem daar de helft van dan heb je 50% (kijkt me schaapachtig aan).
    Dus ik: Dat is 2,50
    Als je daar weer de helft van neemt dan heb je 25% (kijkt me aan alsof ik Russisch praat)
    Dus ik: dat is 1,25
    Zij: ok, dus 1,25 wordt het dan?
    Ik: nee dat moet je van die 5 euro afhalen (kijkt me aan alsof ik spontaan in een groen monstertje ben veranderd)
    Uiteindelijk heb ik maar gewoon verteld hoeveel ik moest betalen.

Begrijp best als iemand niet zo goed in rekenen is hoor, maar misschien handig als je met geld werkt dat je wel een beetje kan rekenen?!

14. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    gewoon dezelfde zonnebril kopen en dan die kapote terug brengen en zeggen dat je je geld terug wilt want je heb de bon ;)
    Ik had een winny the pooh glow in the dark voor me dochter die na een week al kapot was maar ik had geen bon meer en ze wilden hem ook niet ruilen.
    Ik heb dus een nieuwe gekocht en de oude terug gegeven tja als ze me dan zo onbeschoft behandelen dan zoek ik zelf wel een oplossing.

15. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Precies, zou ik ook doen.

Maar een relletje in de V&D is ook leuk natuurlijk :)

Is het niet achterlijk dat die klantenservice boven naast de kassa is trouwens, heel onlogisch!

16. chantal1984

Hahahaha zouden ze daar in trappen ? ;) .... zou wel een goeie zijn ... gaat het maandag gewoon proberen.

17. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb ik idd ook een keer gedaan toen ik de bon van een nieuw setje boxen kwijt was voor mn pc. ;)

18. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Let je wel op dat die muts niet bij de service balie staat ;) :)

19. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen

Tuurlijk trappen ze daar in en wat kunnen ze zeggen? als je niet dat zelfde meisje heb of je laat het iemand anders om ruilen.
    Moeten ze maar wat beter met hun klanten omgaan hoor.
    Succes en laat even weten of de missie isgeslaagd :thumup:

20. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    en dan wel zorgen dat je je geld terugkrijgt,
    en niet dat je dan een nieuwe mag pakken,
    want dan zit je met 2 zonnebrillen!

Deel Deze Pagina