wat houd dit in?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joyce26, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo allemaal,
    ik heb afgelopen dinsdag een groeiecho gehad bij de gyn onze kleine loopt 2 weken voor op de aantal weken dat ik ben gewicht werd geschat op 2600 gram maar de gyn zei dat er op de echo te zien was dat er kalk op me placenta zit wie heeft dit ook gehad en weet wat dit inhoud?
    bedankt alvast joyce
     
  2. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    niemand die het ook heeft gehad of weet wat het precies inhoud?
    groetjes joyce
     
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Bij mij zeiden ze bij de geboorte dat mijn placenta aan het verkalken was. Ze vroegen al of ik rookte. Nee dus. Volgens hun was het dan al tijd dat de baby wel mocht komen, omdat hij zo weinig voedingsstoffen enzo binnenkreeg. Anders even googlen.
     
  4. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    @jo dankje voor je reaktie alleen wat ik niet echt begrijp is dat de baby voedingsstoffen te weinig krijgt en de kleine toch al 2600 gram is bij 34 weken zal idd ff op google kijken of ik er wat over kan vinden dannk je en gefeliciteerd met je zoontje
    groetjes joyce
     
  5. Syl Rebecca

    3 jul 2006
    56
    0
    0
    Ik heb afgelopen woensdag een echo gehad, daar zag ze ook kalkpuntjes op mijn placenta, maar ze zei dat het erbij hoorde bij de duur van mijn zwangerschap.
    De baby ligt ook een week voor in de groei (nu ruim 2200 gram) dus doet het prima. Tegen mij zei ze dat ik geen zorgen hoefde te hebben!

    Gr. Sylvia
     
  6. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi, ook wij hebben laatste nog een groeiecho gehad!
    de kleine werd op 2900 gram geschat bij 35+5 weken.
    ook daar kon je op de echo al wat verkalkingen zien,maar de gyn zei ook dat dat best mocht zo op het einde van de zwangerschap. hij raakt gewoon langzaam op zeg maar!
    we hebben gewoon een klein vreetzakje!

    hihi

    joyce
     
  7. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi bedankt allemaal voor de reaktie s bij me vorige 2 zwangerschappen heb ik het niet gehad vandaar ook mijn vraag had er ook nog nooit van gehoord hihi
    maar ga er maar vanuit dat het dan geen kwaad kan.
    groetjes joyce
     

Deel Deze Pagina