Het is onlangs ook al op tv geweest, toen baalde ik dat ik het gemist had. Misschien meer van jullie. Maar vanavond komt het weer op tv. De zwangere man...... 21:00 uur op RTL 8 groetjes Yvonne
heb deze al eens gezien.. t word een vet mooi meisje!!!!!!!!!!!!! en later raakt ie weer zwanger d8 ik.. laatst was er ook al zown documentaire maar dan met 2 transexuele mannen
ja had hem alleens gezien maarja een man...nah dacht dat het `echt` een man was maar zo´n wereldwonder is dit nou ook niet . Het ziet er wel gek uit maar ach mooi toch dat dit zo kan, naja ook wel logisch...veel poeha zeg.
Je kan melk opwekken dmv anticonceptie te gebruiken voor een tijd en dan ermee op te houden. Dan is het voor het lichaam net alsof je bevallen bent en dan komt er melkproductie op gang. Heb dat ook nooit geweten hoor...
huh? dus als je de pil slikt even en dan stopt, produceer je melk? dan zou iedereen na het stoppen van de pil dus melk hebben? of zie ik t verkeerd
Inderdaad, wist ik daarvoor ook niet. Ik heb zelfs een docu gezien van een man die op deze manier ging voeden. Echt...
Heb het ook al eens gezien. Maar dat met die bv wist ik ook niet echt niet. Maar het lijkt als je van geslacht veranderd ben en je borsten zijn er af gehaald je ook geen melkklieren meer hebt of ben ik nu gek???? Daar bij vind het maar apart. Iedereen moet leven zo als die wil leven. Maar het lijkt me voor de kinderen na de hand zo raar. Daarbij heb ik een tijdje geleden gezien dat hij zwanger werd van de tweede en ze al een berg problemen hadden met de kinderen die ze al hadden. Of het dus een verstandige keuze was? Ze hadden zelf ook steeds ruzie geen werk dat soort dingen.
wat apart ! een man een kind voeden met borstvoeding? jeetje.. dan vraag je je toch af of je kindje genoeg voeding krijgt.. echt apart.. ach de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Als je deze docu youtubed, vind je dat van die voedende man ook. Mijn man is pro-bv, maar zo'n baby'tje op zo'n harige borstkas vond ie maar niks!
ik geloof je wel ! ga t misschien nog wel eens checken nu niet.. haha ben moee... maar wat apart zeg.. en nee ik vind het indd ook maar niks
Ja vond het ook zo gek om te horen. Dus een wildvreemde vrouw of wie dan ook zou zomaar borstvoeding kunnen geven!
hahahahaha. kan je wel duovoeden! Kan de man toch nog de nachten doen! hahahahha. wil alleen niet weten hoe zijn borstkast na de voeding periode is (mijn man dan)