Ben blij dat ik nog nooit zo'n factuur heb gekregen, want ik ben dus zo'n type dat er regelrecht in zou tuinen en het bedrag netjes over zou maken (heb eigenlijk lenzen nodig, maar vind ze eng om in te doen en ben te ijdel voor een bril ). Ik heb nooit een flauw benul van mn financien en maak braaf alles over wat ik tegen kom. Ga dit in ieder geval in de gaten houden, thnx!
Naar een GOEDE opticien gaan waar ze je leren om lenzen in en uit te doen en ze niet mee geven voor je dit 100% zonder problemen kunt. Geloof me het is het echt helemaal waard! Als je een bril nodig hebt en je doet er niks aan wordt het alleen maar erger (buiten het feit dat je allerlei andere problemen kunt krijgen zoals migraine etc. door dat je je ogen teveel moet inspannen om te zien) Zal iig blij zijn als ik over 2 dagen dat pokke ding (bril) weer af kan zetten en mn lenzen weer in kan doen. Zie ik En beter en blijf ik goed zien (ding zakt steeds af en als hij goed zit voor mijn idee heb ik t gevoel dat die neussteuntjes in mn ogen zitten zowat) en heb ik dat irritante gevoel niet meer op mn kop want omg ik ben helemaal klaar om dat ding ergens tegen n boom stuk te gooien...grrrrrr Mja ok...beeeetje off topic allemaal
ik heb er via mijn werk veel mee te maken, werk op een financiƫle administratie en daar komen veel meer van dit soort nep facturen binnen dan bij particulieren. Wij doen altijd melding bij stichting aquisitie fraude, als je daar op googelt, dan kun je ook een lijst zien waarvan er spookfacturen gestuurd worden. Als particulier kun je bij deze stichting hiervan geen melding doen, maar ze doen er wel vanalles aan om het zoveel mogelijk te voorkomen. Gewoon heel goed opletten dat je geen facturen betaald van diensten die je niet afneemt en idd goed lezen.
(na een eindje speurwerk om dit topic terug te vinden) Heb er nu dus ook een gekregen! Van Office zakelijk. Mooie rekening en ik krijg zelfs 50% korting! Op iets wat ik NOOIT besteld heb! Website is een grote BS En staat op naam van iets in Canada. Ik ga Maandag met dit briefje naar de politie want je kan hier aangifte van doen. Als er genoeg aangifte van gedaan wordt gaan ze dat bedrijf eens onderzoeken. Dus ik zou zeggen....zodra je prive of zakelijk benadert wordt met dit soort praktijken dan doe vooral aangifte! Weet niet hoe betrouwbaar deze website is maar er staat wel een mooie lijst met dit soort ongure aanbieders van "diensten" EN info over hoe je het kan herkennen. Home Na enige zoeken kwam ik mijn factuur ook tegen. Precies het zelfde briefje maar dan gericht aan iemand anders. En het mooie is dat het voor reclame is en hoeveel bedrijven met meerdere mensen in dienst hebben dan door dat dit niet klopt? Ik ben een eenmanszaak dus zo gemakkelijk krijg je dit bij mij niet voor elkaar. Maar als er meedere zijn die dit geregeld kunnen hebben EN het is druk...gaat het ineens stukke gemakkelijker! En oudjes hebben waarschijnlijk niet eens door dat het niet klopt en betalen netjes op tijd de rekening! Mij even een poot uit draaien voor 267,75... daggut toch nie heh!!