Hier in het oosten waait het ook ontzettend.. Denk aan de kust wel harder. Waren net ff bij de winkel en dat ligt aan een plein (met winkels er omheen) en daar waaide het super hard. Zakken vuilnis en reclameborden waaide in het rond.. Vanmiddag ook nog met de auto naar een verjaardag, hoop wel dat t minder word. Niks an!
zo net harde klap hier binnen. Raampje van wc open gewaait en alles wat ervoor stond op de grond. waaronder twee bloempotjes. Die natuurlijk kapot vielen. Dus waait hier behoorlijk!
Kan je niet even de auto's omwisselen dan? Dat je die van hem even wegzet, de jouwe van de oprit rijd, die van hem er weer op en dan die van jou erop zodat jij daarmee weg kan? Maar wandelen kan natuurlijk ook, te hopen dat je wind mee hebt dan en niet wind tegen ! Kijk uit dat de kleine niet wegwaait !
Precies, en op zich is het niet extreem koud hoor, gewoon een dikke trui aan en lekker onder een dekentje met de kids Is nog gezellig ook Lekker knus.
Hier ook verschrikkelijk! Het tuinstel waaide door de tuin! Wordt toch tijd dat die in de schuur gaat
Wel een paar keer wakker geworden van de harde regen en wind vannacht, nu is er gelukkig alleen nog maar wind..
Ik wilde vanmorgen gaan sporten maar toen ik uit het raam keek: dacht ik hm ik blijf lekker thuis We wonen aan het water, jeetje joh je zag het water alle kanten op gaan Bah haat dit weer..
hier ook wel redelijk bij zee. snachts vind ik het wat minder, je wordt er toch meestal wakker van maar ik heb liever 10 keer storm dan onweer.