Een huisvrouw uit Swansea in Wales beleefde in een plaatselijke supermarkt een behoorlijk genant moment toen ze volledig in extase raakte door een vibrerende slip die ze droeg. Midden in de winkel viel ze flauw, waarna ze met haar hoofd de rekken raakte. Een toegesnelde arts ontdekte de nog trillende Passion Pants, en ontdeed de vrouw van het stimulerende ondergoed. Hierna werd ze naar een ziekenhuis vervoerd. Toen ze na controle huiswaarts kon keren kreeg ze het slipje veilig in een plastic tas mee. Een woordvoerder van de betreffende supermarkt reageerde met een knipoog. We gaan ervan uit dat winkelen bij ons al opwindend genoeg moet zijn. De anoniem gebleven vrouw zal zich vermoedelijk nog wel bedenken voordat ze zich opnieuw in dezelfde winkel vertoont het zal je maar gebeuren
Oh, wat genant zeg! Ik had ooit in Kruidvat dat het alarm afging terwijl ik niets gestolen had. Of ze even in mijn tas mochten kijken. Maar ik was net langs Christine Le Duc geweest en...nou ja je raad het al. Toen ik de winkel uitliep riep de cassiere nog "veel plezier!" en de bedrijfsleider gaf me een knipoog...ben nooit meer naar dat kruidvat gegaan...
in je tas laten kijken gebeurt altijd vrijwillig hoor, dus je had gewoon door kunnen lopen haha. maar vind het niks om je voor te schamen dat je daar langs bent geweest en ook domme opmerking met hun "veel plezier", roepen ze dat ook als je bij de kruidvat condooms hebt gekocht?
ik wil die mensen niet de kost geven die met zoiets gaan shoppen , hoe vaak hoor je niet dat iemand van die love balls in heeft of zo ding wat te besturen is met een smsje ..... (by the way ik ben onschuldig ) L.sybje
haha nee echt ik doe dat niet want om heel eerlijk te zijn , als men mij ziet klaarkomen denken ze dat ik een epileptisch insult heb
haha was ook grapje hoor...hihihi. Nee t lijkt mij ook niets nee, misschien wel spannend maareh liever in huis dat soort zaken haha kan je ten minste ongestoord genieten
Whahahahahahahaaaa! ik zie het al helemaal voor me! Wat een schaamte voor die vrouw! hahahahahaahhahaaaa!