wat een strijd hier soms

Discussie in 'De lounge' gestart door ruby28, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

hihi, over ieder onderwerp valt wel te discusieren.

2. Milla

Milla Niet meer actief

En ook over het wel/niet discusieren kunnen we een discussie beginnen! ;)

3. klopt milla! sommige mensen kunnen van de kleinste dingen al een oflifant maken, dus echt over alles kan hier een discussie ontstaan :D
    persoonlijk vind ik discussies altijd wel leuk hoor! zolang het niet te ver gaat natuurlijk...
    maar vind dat iedereen best zijn mening mag geven, zolang je een ander maar niks opdringt en niet onnodig mensen gaat kwesten, zoals hier wel vaak gebeurd.
    ook ik geef vaak mn mening, en nee, die zijn ook niet altijd even aardig... maar het is wel hoe ik erover denk :D

liefs marieke

4. Milla

Milla Niet meer actief

Dat moet kunnen vind ik zolang het maar met respect gaat en niet beledigend is inderdaad, je mening geven is prima, ook al is die in strijd met die van de TS. Sommige onderwerpen liggen gevoelig, dat is niet anders. Wel jammer is het, als het reageren op een onderwerp veranderd in persoonlijke aanval op iemand.

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Als we niet zouden discussieren en meningen zouden delen zou er geen forum zijn toch? En ja, iedereen oordeelt toch snel over een ander als ze een bepaald verhaal lezen, het verschil is of je je oordeel ook uit of het voor jezelf houdt.

6. ja idd!
    ik lees bepaalde topics ook maar niet meer want dan weet ik dat ik erin word meegezogen en me niet kan inhouden... dus tja, dan maar niet meer lezen hihi

ga nu de boel hier aan kant maken...vier mn verjaardag vast dus krijg zo visite!
    fijne dag allemaal! enne...niet teveel ruzie maken he ;)

liefs marieke

7. Milla

Milla Niet meer actief

Gefeliciteerd met je verjaardag! Genier er van, een fijne dag!

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik vind ook wel dat er in sommige topics echt neerbuigend wordt gereageerd...
    Wat maakt het dat iemand beter/slimmer/knapper/leuker/vul zelf maar in is dan een ander?

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Marieke1610; alvast van harte! Veel plezier vandaag!

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja dat het er soms "hard" aan toe gaat is in real live ook zo, maar soms gaat het er idd wel heel erg fel aan toe en wordt je als persoon ineens beoordeeld...of je bent een slechte moeder, of je doet iets fout omdat je bijzondere bijstand nodig hebt en weet ik veel wat nog meer..

sta er dan altijd weer van te kijken hoe geweldig sommige mensen zich dan voelen zeg o wat moeten die mensen toch gelukkig zijn dat er toch altijd mensen zijn op wie ze neer kunnen kijken en waardoor ze zich "nog beter" voelen... :(

dat soort mensen vindt ik persoonlijk gewoon zielig en triest dat je andere nodig hebt om je beter dan een ander te kunnen voelen... :(

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Iedereen denkt en voelt anders, maar nemen het Vrij-nederland wel erg serieus en beoordelen er maar op los in de trant van, IK MAG TOCH WEL MIJN MENING GEVEN... tuurlijk mag dat, maar er bestaat ook nog zoiets als NADENKEN voor je iets zegt...

Je moet nog altijd met elkaar zien te leven ook al ben je het er niet altijd mee eens...

RESPECT... waar is het toch gebleven...!?

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik snap idd wel de mening van de topic starter .

misschien is het handig om voor iedereen een limiet de maken van het aantal topics wat per dag geopend kan worden ? of is dit al zo ?
    ik begrijp nl ook dat er irritaties ontstaan als er meerdere topics op 1 dag door 1 persoon worden geopend ....

L.sybje

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nee geen limiet, dat lijkt me helemaal niks.
    Als iemand echt veel topics op een dag opent dan horen ze wel van ons hoor. maar daar merken jullie niks van wanneer we dan doen.

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oke dat wist ik niet dat is dus goed geregeld !

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ;) we doen nog best nuttig werk hoor af en toe.

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    daar twijfel ik absoluut niet aan natasja !

maar net wat jij zelf al zei wij weten natuurlijk niet wat jullie "stil" regelen, wat ook niet de bedoeling is !

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    precies en soms krijgen we de wind van voren over iets of iemand en dan zijn we er allang meebezig. :D

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    sorry, maar dat doe je zelf ook...

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik denk dat het onvermijdelijk is.

we zijn allemaal hele verschillende mensen en reageren vanuit ons eigen referentiekader. Je mening hangt af van je achtergrond en huidige situatie. Dus logisch dat er veel verschillen zijn.

Zo voelt de een zich neerbuigend toegesproken omdat hij/ zij misschien jong is, een uiterkeing heeft of iets anders. En voelt de ander zich beledigd omdat hij/ zij bekritiseerd wordt omdat hj/zij een goede baan heeft, of meer verdient.

wanneer je post op een open forum kun je reactis verwachten. Wanneer je dat niet wilt kun je beter binnen blijven, want mensen zullen overal hun mening geven.

Het moeilijke is om een mening niet persoonlijk op te vatten, want niemand kent elkaar hier echt dus niemand bedoelt iemand persoonlijk te kwetsen met zijn mening.

bovendien zijn we allemaal zwanger dus hormonen te over! Een discussie topic gewoon de ruimte geven, je kunt het niet tegenhouden. zoiets bloedt vanzelf dood. Misschien scheelt het wel als een TS de hele situatie uitlegd, dan krijg je geen verwijten van je kent de situatie niet. Dat kan ook niet op een forum we kunnen niet bij je binnen kijken. daar moet je als TS ook rekening mee houden als je iets opent.

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    bovendien zijn we allemaal zwanger dus hormonen te over! Een discussie topic gewoon de ruimte geven, je kunt het niet tegenhouden. zoiets bloedt vanzelf dood. Misschien scheelt het wel als een TS de hele situatie uitlegd, dan krijg je geen verwijten van je kent de situatie niet. Dat kan ook niet op een forum we kunnen niet bij je binnen kijken. daar moet je als TS ook rekening mee houden als je iets opent.[/quote]

eeeehhh we zijn niet allemaal zwanger hoor ;)

Deel Deze Pagina