wat een strijd hier soms

Discussie in 'De lounge' gestart door ruby28, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het gaat niet alleen om situaties of achtergronden van mensen waarin felle discussies ontstaan.
    Ik vind het forum in zijn algemeenheid stukken minder leuk als voorheen.
    Helaas merk ik op, dat alleen door een aantal bepaalde medeforummers de sfeer flink bepaald wordt hier. Ik krijg soms het gevoel dat zij het forum 'overnemen'.
    Mensen worden afgekraakt, spelfouten worden verbeterd, topics zijn ineens duf omdat het voor een ander geen interessant onderwerp is, sarcastiche en kinderachtige antwoorden kan ik niet meer op 2 handen tellen, en ga zo maar door...
    Ik vind dit gewoon heel erg jammer, ondanks dat ik hier nog steeds met heel veel plezier kom.

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Relativeren is het toverwoord.

3. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ja, het gaat in het echte leven toch ook zo? Mensen kunnen elkaar gewoon niet verdragen. Het gaat tot zover en dan houdt het op.
    Kijk in je eigen straat, gebeurd daar ook.
    Respect hebben en relatieveren komt eigenlijk niet meer in een menselijk woordenboek voor.

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    en zolang ze "niet van me eten" ;) zal het mij verder een worst zijn ;) ik persoonlijk heb er niet zo heel veel moeite mee, maar kan begrijpen dat een ander dat weer wel heeft...

5. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Ik vind de hele uiteenlopende reacties van iedereen juist wel leuk! Dat is toch de bedoeling en het leuke van een discussie voeren?!

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Kimos, ik schud even jouw hand.

7. Niet meer actief

En ik schud vrolijk met Jingels mee ;)

8. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Jazeker. Heb in het bestuur gezeten van DWARS! in mijn stad (GroenLinks jeugd) en daar deden we niets anders :D

9. Niet meer actief

Helemaal mee eens...

10. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik denk dat het geen kwaad kan om je mening te geven als erom gevraagd word , maar als iemand met het vingertje gaat wijzen terwijl ze er geen #@! ervan af weet dan gaat mijn bloed koken , ik vind gewoon dat je iemand niet kan zeggen wat mag en niet mag , en wat goed en fout is ...

We zijn volwassen mensen en zo zouden we ook ons ook moeten gedragen tegenover elkaar als de een het leven anders invult dan de ander ....

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ben ik ook mee eens..
    je moet soms zo oppassen wat je zeg enz

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je hoeft niet op te passen met wat je zegt naar mijn mening.
    Als je vindt dat iemand te ver gaat kan je via de report post knop de mods en het beheer waarschuwen. Wij kunnen dan reageren.
    Als je geen melding plaatst...zien wij het ook niet altijd en wordt er dus niks aan gedaan.
    We zien niet alles.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gaat goed met de tollerantie in nederland, en dat blijkt hier ook maar weer.
    Tis buiten super mooi weer (in de randstad tenminste), maar blijkbaar is het toch leuker om elkaar af te maken online ipv lekker naar buiten te gaan.
    Ik heb gewoon rode wangen van de zon, ze weten niet wat ze missen,hahaha

14. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ja z`n gevoel kreeg ik van de week
    ineens.
    soms kunnen reacties van mensen erg bot over komen.. en er zijn dan weer mensen die daar weer fel op reageren,.. en daarom lees ik vaak de topics in de lounge niet meer, omdat ik weet dat ik toch me mond niet kan houden..
    Vind het jammer .. het is ook wel eens terrecht hoor dat hoor je mij niet zeggen :)
    en iedereen moet maar zelf lekker weten wat ze schrijven. maar zou het jammer vinden als er door dit soort dingen veel mensen het forum zullen verlaten..

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    vind ik klikkerig lijken .... of ligt dat aan mij ?

niemand kan dat zien dan ?

16. Milla

Milla Niet meer actief

Gelukkig is het bijstand voor baby topic nu gesloten! Ik vind het zo jammer dat geruzie.. En iedere keer zijn het dezelfde dames weer die anderen persoonlijk aanvallen/beledigen/uitlachen enz..

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee, alleen wij. We kunnen niet overal tegelijk zijn, zeker niet overdag wanneer wij gewoon aan het werk zijn.
    , we krijgen veeeeeel van die dingen binnen. Soms zelfs meerdere over 1 topic.

18. randi

randi Niet meer actief

eerlijk gezegd milla vind ik het spijtig dat ze der een topic voor moeten sluiten mischien is het beter de ruziemakers zelf een tijdje te bannen want eigenlijk is door een topic te sluiten de ts de duper ervan. mischien iets voor de mods om eens te bespreken, gewoon bij een 1ste overtreding een waarschuwing aan die persoon per pb sturen en bij de volgende overtreding een tijdelijke ban ofzo? het forum dat ik leid werkt met zo'n beleid en moet zeggen dat dit veel meer effect heeft en spaart veel meer wrevel uit ook

19. Milla

Milla Niet meer actief

Ik vind dat je hier helemaal gelijk in hebt. Als het zo door gaat durft niemand straks meer een topic te openen dat met gevoelig liggende zaken te maken heeft. Terwijl die personen vaak de meeste steun kunnen gebruiken. Het is erg jammer.

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zie topic van Lotte in de lounge.

Deel Deze Pagina