Oke er hoeven niet alleen roze wolk verhalen in te staan, maar de reacties moeten dat wel zijn... En het topic wat ik bedoelde ging idd buiten proportie, maar ik heb alleen op de 1e pagina 2 reacties neergezet die heel algemeen waren en niet op de TP gericht.. Ik zag gisteravond pas hoe dat topic was verlopen, en dat mijn reactie was verwijderd...dus toen ging ik nogal aan mezelf twijfelen of ik er iets heel gemeens in had gezet..maar dat had ik volgens mij echt niet.. Hoe dan ook, is het niet een idee om een discussie topic te openen..dan weet iedereen dat je daar niet moet komen als je niet van discussies houd, en is de rest van het forum bevrijd van zeurende vrouwen zoals mij [/quote]
Je zeurt niet hoor...dit is toch een keurige discussie Als jou reactie verwijderd is, dan is deze waarschijnlijk samen met een aantal anderen in een soort van reeks verwijderd. Maargoed, ik heb hem zelf niet verwijderd dus kan je er ook niks over zeggen. Een discussie topic is dus niet nodig als iedereen zicht gewoon sociaal opstelt. Je kan je mening hebben, deze kan en mag afwijken maar je hoeft deze mening niet bij een ander door de "strot" te duwen. Je kan je mening op een gewone manier geven. Merk je dat je mening bijv. verkeerd wordt opgevat dat kan je dit alsnog onderbouwen..... Als iedereen zich volwassen zou gedragen zou een onderwerp ook niet zo belachelijk uit de hand hoeven te lopen. Elmo