Hallo meiden, 2 weken terug heb ik mijn mirena spiraaltje laten verwijderen. Die zat er bijna een jaar in. Nou hebben mijn man en ik een paar keer geklust vorige week. En nu voel ik allemaal steekje links bij mijn lies. En in het midden bij mijn baarmoeder?? Ook moest ik vandaag vaker plassen dan normaal, alsof er een druk op mn blaas staat. En mijn buik had een opgeblazen gevoel. Als ik hoest lijkt er ook een druk van onder te zijn. Kan ik nu al zwanger zijn? Of is dat te snel? Ik heb na vandaag echt het gevoel dat mijn man raak heeft geschoten Ik ben nog niet ongesteld geweest. Wanneer zou ik dan kunnen testen, aangezien ik mijn cyclus niet weet. 2 weken na de daad ofzo? Liefs, Angela
Haha, het kan zeker. Mijn spiraal 13 augustus verwijderd, iets bloed verloren, eisprong op de 28e gevoeld en had een week na mij eisprong flinke steken links in mijn lies. Afgelopen dinsdag had ik een mooie positieve test in mijn handen Weet je wanneer je ongeveer je ei hebt gehad?
Vorige week vrijdag testte mijn ovutest positief. Toen geklust. Snel daarna voelde ik al vanalles gebeuren. Steken enzo achter mn venusheuvel?? Richting de lies. Nu voel ik nog steeds allemaal dingen gebeuren. Ik vind het zo spannend!
Ja dat kan, ben zelf een paar dagen nadat mijn Implanon verwijderd was 'bezwangerd' Dus het is zeker wel mogelijk als op dat moment toevallig de eisprong heeft plaatsgevonden
ik zou pas na 11 dpo (days past ovulation) testen. En als het volhoudt zelfs nog wat later, rond 12-14 dpo. Dinsdag zou jij dan op 11 dpo zitten toch? Ik weet dat het wachten lastig is...ik ben er ook niet in geslaagd Bij 13 dpo heb ik toch een test gedaan gelukkig was die positief!
Ik heb nog steeds het idee dat ik zwanger ben. Was vanmiddag even duizelig. En ik heb de laatste tijd meer afscheiding. Ook heb ik sinds gisteren het gevoel dat ik meer straal. Echt het gevoel aan mn ogen haha, kan het niet uitleggen. Gisteren nog een testje gedaan. Was negatief.
Mijn zwangerschapstestjes waren op dus deed ik gauw een testje met een ovulatietest. Omdat die ook wel eens hcg meten. Nou was dit testje positief Zou het ook kunnen dat ik nu weer ovuleer? De laatste keer ovuleerde ik 3 weken terug. Hoe dan ook... Morgen doe ik een zwangerschapstest
Nu alweer ovuleren lijkt me stug. Ik heb vaker gelezen dat die dingen positief kunnen geven bij zwangerschap...maar ik zou daar toch niet teveel op hopen. Doe morgen gewoon een test! Volgens mij zit je inmiddels ook op 13 dpo toch?
Haha, je hebt het igg nog knap lang volgehouden Je voelt je nog steeds zwanger begrijp ik? Dan morgen maar een testje van de kruidvat doen...die van 2v5 schijnen 4 dagen voor NOD al positief te kunnen testen. Die van mij gaf ook positief aan op 13 dpo. Ik duim voor je meis!
Ja voel me nog steeds zwanger. Ook mn darmen zijn nu flink aan het rommelen. Ik heb net mn testen binnen gekregen. Had ze besteld op internet. Ook gevoelige testen. Dus ben benieuwd morgen. Ik heb net natuurlijk ook getest, maar mijn urine was niet erg geconcentreerd. Dus negatief. Morgen nog een poging wagen