HOi hoi, ik ben nu 28 weken zwanger en heb aan het einde van mijn werkdag. zo vanaf een uurtje of 2 a 3 een heel strak gespannen buik. dit houdt bijna de hele middag aan. heb niet het gevoel dat het echt een harde buik is. want die heb ik ook wel eens, maar het is wel net of mijn buik op barsten staat zegmaar. ben benieuwd of iemand dit herkent. en tips heeft wat eraan te doen. x deb
Ik heb 't nu de hele dag! Niet echt een lekker gevoel, zeker niet als je daardoor niet eens normaal kan zitten!
Gewoon een groeispurt! Je huid en baarmoeder hebben even nodig om mee te rekken. Ik krijg nu (met 35 weken) ook jeuk. Wanneer je je huid goed insmeert met olie is het gevoel wat minder onprettig! Na een paar dagen neemt dat gespannen gevoel weer af is mijn ervaring.
thanx lucie voor je bericht. laten we dan hopen dat dat het is. ook voor jou brussie. hele dag door pfff je kunt idd niet normaal zitten. heb ik ook last van heel vervelend.
Heb ik ook wel eens hoor, echt zo'n opgeblazen buikgevoel. Meestal in de avond. Volgens mij is het ook niet echt een harde buik ofzo. Geen idee, maar het is wel wat oncomfortabel. Groeten, Jorien