Vraag voor vriendin

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Trees, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

#1 Trees, 9 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2009
    Ik heb een vraag voor een vriendin van me. Ze is nog niet bezig met zwanger worden, maar zou in de toekomst wel graag kinderen willen. Afgelopen week is ze erachter gekomen dat ze een eileider-infectie heeft ten gevolge van chlamydia. Haar toenmalige partner is waarschijnlijk vreemd gegaan en nu zit zij met de gebakken peren. Ze had al twee jaar klachten en haar huisarts heeft dit altijd afgeschoven op haar darmziekte. De chlamydia zou ze al ongeveer 6 á 7 jaar moeten hebben. Haar gynaecoloog geeft aan dat er een kans is dat ze onvruchtbaar is en verstopte eileiders heeft, maar doen daar nu nog geen onderzoek na. Pas als ze tzt een jaar bezig zijn met zwanger worden, gaan ze verder kijken. Ze zit behoorlijk in de stress en ik vind het ook raar dat ze hier geen onderzoek naar doen. Ik zou haar graag willen helpen, maar weet niet hoe. Heeft iemand hier ervaring mee en zou er niet eerder al onderzoek gedaan kan worden? Haar gynaecoloog geeft haar meer het gevoel dat ze dom is, omdat ze een vriend had die vreemd ging. Alsof zij daar iets aan kan doen :(

Deel Deze Pagina