Na anderhalf jaar proberen hebben we besloten om naar de gyn te gaan. In december 2007 hadden we onze eerste afspraak. Gyn heeft toen meteen een inwendig onderzoek gedaan met echo en zo. Dat was goed. Ik heb nog bloed geprikt, mijn vriend heeft een potje ingeleverd, we hebben 2 samenlevingstesten gehad en een baarmoederfoto gehad. Alles is goed. Ze hebben niets raars ondekt. Nu hebben ze ons besproken. Gisteren hadden we weer een afspraak en toen kregen we te horen dat we nog maar weer een jaar moesten proberen zelf zwanger te worden. We hebben 40% kans om zelf zwanger te worden, via IUI zou dat ongeveer 15% zijn. Ze gaan niet zomaar met zo'n behandeling beginnen. Wat een teleurstelling. Je gaat toch niet voor niets naar een gyn? Kunnen we weer een jaar gaan klussen. En als het dan nog niet gelukt is, moeten we weer een afspraak maken voor een IUI intake. Zonde van de tijd; ik ben al 32 jaar. Ze bedoelt het natuurlijk goed, maar ik baal wel enorm...
Sjeetje ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent ja.. Heel veel succes op t klussen voor n groots klein wondertje, hopelijk lukt t snel..
Jeetje! Ik snap dat het een enorme teleurstelling is zeg! Ben je eindelijk blij dat je gehoord wordt en naar de gyn mag, komt er nog niets uit! Natuurlijk is het fijn dat je lichaam helemaal in orde is, maar als je telkens weer niet zwanger bent, ga je toch twijfelen! Ik weet niet of je er voor openstaat, maar misschien kun je accepuntuur proberen (als ik het zo goed schrijf) of andere alternatieve wijze.. Je moet toch iets proberen in dit jaar! Ik hoop toch dat jullie snel zwanger zijn! Ik zal voor jullie duimen! Succes! xxx
Zou dat helpen denk je? dat accupuntuur of zoiets dergelijks? Heb je daar goede verhalen over gehoord? Ik heb daar nog nooit aan gedacht eigenlijk. Als je het niet probeert dan weet je het ook niet toch?
idd zou accupunctuur kunnen helpen. Hier in het ziekenhuis raadt de gyn dit zelfs aan bij patiënten die ivf doen
Balen idd. Maar probeer het toch positief te zien dat er bij jullie niets aan de hand is. En 40% kans is best veel. En in elk geval heb je de toezeggen dat ze IUI gaan doen als het na dit jaar niet lukt. Die acupunctuur is een goed idee.