Muuske, ben het niet met je eens, maar ik denk dat het geen zin om ook hier weer een discussie op te starten.
Ik ben op dit forum gekomen toen ik een miskraam had. Ik heb er veel steun en informatie gekregen. Ook als ik vragen of twijfels heb over de opvoeding en optwikkeling van mijn zoontje. Ik ben zelf meer een lezer dan een schrijver, dus waarschijnlijk niet zo bekend bij de mede forummers, maar ik kijk bijna elke dag wel even of er wat interessants op staat.
Je kunt een bord voor je kop hebben, maar ook een hele Chinese muur... Oké flauw. Ik vind het hier wel leuk hoor! Kan af en toe wat bijleren op moedergebied en soms ook advies geven. Meestal wordt daar wel wat meegedaan
Ben gewoon jullie mikpunt! Ligt zeker ook aan mij, maar ook aan jullie! Jullie ZOEKEN gewoon steeds mij! Ga hier verder niet op in! Liefs Marjo PS: Mijn excuses aan te topicstarter.
Hey TS Leuk zeg.. Ik reageer niet zo vaak op topics maar ik vind het wel erg prettig om hier van alles op te kunnen zoeken. Meestal kan ik antwoord op mijn vragen krijgen door eerst eens even rond te kijken op het forum.. Er is me altijd wel al iemand voor geweest met dezelfde vraag Daarnaast is het ook erg leuk om de discussies die hier gaande zijn te volgen. Door deze te volgen kan het zijn dat ik mijn mening nog wel eens wil herzien. Erg leuk en boeiend dus
Eens! Zit al de hele dag op mijn krent achter m'n PC! Moet eigenlijk klussen (met een hamer!) want we zijn aan het verbouwen....
Dat heb ik ook vaak, moet ik eigenlijk gaan poetsen ofzo, maar dan denk ik "nog 5 minuten"... maar dat loopt altijd uit
Vertel mij wat.. Haahahaha, ik probeer al de hele ochtend de papieren op tafel op te ruimen, maar elke keer als ik wil beginnen denk ik "ow, nog ff dit plaatsen of lezen op het forum" en dan zijn we een een uur verder
Hahaha! We zouden een goudmijn zijn voor iedere therapeut! Eindeloze-klets-therapie! Heerlijk! Ff CZ bellen of ze hier een vergoeding voor hebben!
Muuske, misschien moet je al je topics eens niet laten sluiten. Er zijn namelijk nog heel veel mensen die iets aan je kwijt willen, maar niet kunnen, omdat het topic weer gesloten is. Misschien gaan ze daarom wel "zoeken" naar je...
misschien kunnen we als forumleden zijnde een collectieve zorgverzekering afsluiten! met veeeeel kraamzorg en kletstherapie