Ik heb zaterdag nieuwe kleren gekocht Nu zie ik een advertentie in de krant staan dat ze vanaf woensdag 40% korting op de gehele collectie hebben Zouden jullie terug gaan (het is 40 euro wat ik dan bespaar) of niet? Voel me zo'n krent als ik terug ga maar voor 40 euro kun je ook weer andere dingen kopen...
Zou ik zeker doen ook al was het maar voor 5 of 10 euro. Tenminste als ik dan niet met de auto zou moeten gaan. Je bent anders een dief van je eigen portemonee vind ik
Ja, dan zou ik wel terug gaan 40,- is een boel geld. En het was ook netjes geweest als ze het benoemd hadden.
Ik snap niet zo goed waarom mensen hiervoor terug gaan? Lever je ze dan in om de volgende dag dezelfde kleren te kopen met korting? Sorry, maar gekocht is gekocht vind ik en dat er dan een week later korting is, tsja, shit happens denk ik dan..
Dat zijn ze toch niet verplicht om te melden? Heb nog nooit een mededeling in een winkel gezien met 'volgende week korting op de gehele collectie'. Gaan jullie bij de supermarkt ook terug als de kipfilet een week later in de aanbieding is?
Tuurlijk niet want ; of het is al op of het is over de datum en het scheelt je geen 40 euro Vind het ook geen vergelijking
Sorry, maar als je met korting wilt shoppen, moet je wachten tot er uitverkoop is. Niet terug gaan als je iets gekocht hebt, omdat er later uitverkoop is. Vindt het meer de kant van bestelen op gaan, maar dat zal wel aan mij liggen.
Wat zeggen jullie dan? Heb vorige week kleding gekocht dat nu veertig Euro goedkoper is met de korting dus ik wil die veertig Euro hebben? En anders? Brengen jullie alle kleren terug?
Maar er is toch ook iets als de 2 weken regeling ofzo? Althans dat werd me bij de jysk verteld... Ik kocht er een roede ze zegt ik mag het iegenlijk niet zeggen maar over 1 week is hij in de aanbieding, kom je dan terug met je bon krijg je het verschil gewoon terug......... DUs ja, ik zou wel terug gaan
Ja hoor ik zou ze gerust terug brengen en dan zeggen dat ik ze opnieuw wil kopen... Scheelt toch 40 euries..
Er zijn winkels zoals Steps en Miss Etam waar je alleen maar je bonnetje hoeft te laten zien en dan krijg je het verschil terug. Bij Miss Etam staat er geloof ik zelfs een maand voor. Ik denk dat ik bij zo'n bedrag ook wel terug zou gaan hoor. Maar personeel hoeft dat natuurlijk niet te zeggen. Zou wat zijn, dan verkopen ze die hele week niets meer omdat het volgende week in de uitverkoop komt. Daarnaast weten ze dat echt niet altijd. Ik heb zelf in een winkel gewerkt en daar kregen we soms pas op de dag zelf te horen dat er afprijzingen waren. Het gebeurde bijvoorbeeld ook wel eens dat er mensen kwamen voor een folder aanbieding, terwijl we deze zelf nog niet eens hadden gezien.
Haha ja ik zie het al voor me. Moet je de hele week tegen elke klant zeggen. Ik zou het maar volgende week kopen hoor... Moet niet gekker worden.
Ik vind het asociaal om ze terug te brengen om vervolgens weer te kopen. Sta er echt versteld van dat veel mensen dit schijnbaar normaal vinden om te doen. Hou me verder maar stil hier.