Wat een verdriet

Discussie in 'De lounge' gestart door Femmelepem, 10 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ik heb het ook gelezen. Jeetje wat erg zeg!
    Gewoon er zoveel mogelijk voor haar zijn.

2. carebear

carebear Niet meer actief

Heel erg verschrikkelijk dit.
    Wat een verlies en pijn.
    Je kunt haar laten weten dat je er bent.
    Deel je verdriet om hun grote verlies.
    Sterkte voor jou ook.

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wat erg, zoiets kan je je gewoon niet voorstellen. Het enigste wat je kan doen is je vriendin laten weten dat je er bent voor hun. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Wat afschuwelijk! Volgens mij kan je haar helpen door er voor haar te zijn. Heel veel sterkte!

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Dat is hier in de wijk gebeurd.. Vijf minuten wandelen hier vandaan.. De hele buurt is er ondersteboven van.. We wonen in een hele kindrijke wijk, dus iedere ouder voelt verdriet.. We hebben de ambulances e.d. gehoord, vooral verschrikkelijk dat de ambulances e.d. de locatie niet kon vinden en hebben moeten zoeken..

Dat wordt nu opgenomen met de buurtverenigingen.. We zijn totaal afgesloten van de 'buiten wereld'. Je kunt maar via 2 wegen de wijk in of uit..

Ik zou niet weten hoe je je vriendin kan helpen.. Steun haar, troost haar.. Ik denk ook niet dat er meer is wat je kunt doen behalve er voor haar zijn..

:(

6. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Verschrikkelijk. Veel sterkte.

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Verschrikkelijk!!
    Ik denk dat je er op dit moment alleen maar voor haar kan zijn. Misschien kun je haar bijstaan/helpen met het regelen van de begrafenis of crematie.

Heel veel sterkte toegewenst! Voor je vriendin, maar ook voor jou! Wat een verdriet en wat een verlies! Xx

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh wat verschrikkelijk :(
    Heel erg veel sterkte.

9. knap

knap Niet meer actief

Heb het ook gelezen gisteren en dan lijkt het een ver van je bed show.( wel voelde ook ik het als wat erg wat een hel)

En dan lees je hier dat het om iemand zijn bekende gaat.
    En dan raakt het mij nog meer.

Heel veel sterkte en voor je vriendin je kunt er alleen maar voor haar zijn. Door er te zijn.

Zo iets is haast niet te bevatten.

10. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte voor jou, maar ook voor je vriendin en haar familie.

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Dank je wel meiden voor jullie medeleven. Voor mij is het natuurlijk veel minder erg als voor haar, haar man en dochtertje. Maar dit raakt me ook heel erg. Fijn om te lezen dat er zoveel zijn die meeleven

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik had het artikel ook gelezen en ik loop er al een paar dagen mee in m'n hoofd. Elke keer moet ik er weer aan denken, wat een nachtmerrie! En dan ben ik dus maar gewoon een buitenstaander, ik kan me echt niet voorstellen hoe het moet voelen voor die ouders en alle andere mensen die het jongetje kenden.

Heel veel sterkte!

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Femmel wat vreselijk voor je vriendin. Jij ook sterkte meis!

14. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Echt vreselijk.. Heel veel sterkte!

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ohhh Fem, wat erg voor haar en haar naasten!

Verdriet blijft er altijd, maar er voor haar zijn en haar niet ontwijken, zal haar tot steun zijn.

Knuffel

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.569
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wat een nachtmerrie!!
    Woorden zijn hier niet voor maar laat weten dat je er voor haar bent.
    Sterkte meid!!
    Het leven is soms zo ontzettend hard en meedogenloos.

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ook ik werd naar van het lezen van het vreselijke nieuwsbericht.....
    Laat staan als je de mensen persoonlijk kent. Wat ontzettend erg zeg. Ik kan er gewoon geen woorden voor vinden. :(:(:(

Finley is slechts een paar maanden ouder en ik moet er ook steeds aan denken. Dat arme babietje in dat water.....verdronken....Een verschrikking!

Heel veel sterkte voor je vriendin, ze zal je schouder hard nodig hebben. Er alleen al voor haar zijn en haar aanhoren, je aanwezigheid, dat zal al een heleboel helpen voor haar.

Een paar straten verder dan dat wij wonen is een paar maanden geleden een bijna tweejarig jongetje verdronken in een vijver waar hij aan woonde. Zijn vader wilde snel even wat bij de buren lenen en was in de gauwigheid vergeten het tuinhekje dicht te doen. Kindje was hem achterna gelopen, vader had dat niet door, en het was in de vijver gevallen. Traumaheli en alles erbij, maar het jongetje heeft het uiteindelijk niet gehaald.
    Ik kan hier heel erg over nadenken, ook al wil ik dat niet. Zie dan de hele tijd mijn kindjes voor me. Er is een kanaal bij ons op korte loopafstand en die grote vijver is ook niet ver weg.

Wordt door dit soort berichten gewoon bang voor water waar mijn kinderen bij in de buurt kunnen komen.

Dat was even offtopic...

Nogmaals heel veel sterkte, ook voor jullie!

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wat verschrikkelijk zeg! Heel veel kracht en sterkte gewenst voor je vriendin en haar man en dochtertje en de naasten. Natuurlijk voor jou ook heel veel sterkte en kracht gewenst!

19. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Gierende sirenes hier door de wijk.
    Mijn man liep een kwartier ervoor nog daar met de hond.

Wat erg, ontzettend erg en onvoorstelbaar.

Heel veel sterkte..

20. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina