Heel erg verschrikkelijk dit. Wat een verlies en pijn. Je kunt haar laten weten dat je er bent. Deel je verdriet om hun grote verlies. Sterkte voor jou ook.
Wat erg, zoiets kan je je gewoon niet voorstellen. Het enigste wat je kan doen is je vriendin laten weten dat je er bent voor hun. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Dat is hier in de wijk gebeurd.. Vijf minuten wandelen hier vandaan.. De hele buurt is er ondersteboven van.. We wonen in een hele kindrijke wijk, dus iedere ouder voelt verdriet.. We hebben de ambulances e.d. gehoord, vooral verschrikkelijk dat de ambulances e.d. de locatie niet kon vinden en hebben moeten zoeken.. Dat wordt nu opgenomen met de buurtverenigingen.. We zijn totaal afgesloten van de 'buiten wereld'. Je kunt maar via 2 wegen de wijk in of uit.. Ik zou niet weten hoe je je vriendin kan helpen.. Steun haar, troost haar.. Ik denk ook niet dat er meer is wat je kunt doen behalve er voor haar zijn..
Verschrikkelijk!! Ik denk dat je er op dit moment alleen maar voor haar kan zijn. Misschien kun je haar bijstaan/helpen met het regelen van de begrafenis of crematie. Heel veel sterkte toegewenst! Voor je vriendin, maar ook voor jou! Wat een verdriet en wat een verlies! Xx
Heb het ook gelezen gisteren en dan lijkt het een ver van je bed show.( wel voelde ook ik het als wat erg wat een hel) En dan lees je hier dat het om iemand zijn bekende gaat. En dan raakt het mij nog meer. Heel veel sterkte en voor je vriendin je kunt er alleen maar voor haar zijn. Door er te zijn. Zo iets is haast niet te bevatten.
Dank je wel meiden voor jullie medeleven. Voor mij is het natuurlijk veel minder erg als voor haar, haar man en dochtertje. Maar dit raakt me ook heel erg. Fijn om te lezen dat er zoveel zijn die meeleven
Ik had het artikel ook gelezen en ik loop er al een paar dagen mee in m'n hoofd. Elke keer moet ik er weer aan denken, wat een nachtmerrie! En dan ben ik dus maar gewoon een buitenstaander, ik kan me echt niet voorstellen hoe het moet voelen voor die ouders en alle andere mensen die het jongetje kenden. Heel veel sterkte!
Ohhh Fem, wat erg voor haar en haar naasten! Verdriet blijft er altijd, maar er voor haar zijn en haar niet ontwijken, zal haar tot steun zijn. Knuffel
Wat een nachtmerrie!! Woorden zijn hier niet voor maar laat weten dat je er voor haar bent. Sterkte meid!! Het leven is soms zo ontzettend hard en meedogenloos.
Ook ik werd naar van het lezen van het vreselijke nieuwsbericht..... Laat staan als je de mensen persoonlijk kent. Wat ontzettend erg zeg. Ik kan er gewoon geen woorden voor vinden. Finley is slechts een paar maanden ouder en ik moet er ook steeds aan denken. Dat arme babietje in dat water.....verdronken....Een verschrikking! Heel veel sterkte voor je vriendin, ze zal je schouder hard nodig hebben. Er alleen al voor haar zijn en haar aanhoren, je aanwezigheid, dat zal al een heleboel helpen voor haar. Een paar straten verder dan dat wij wonen is een paar maanden geleden een bijna tweejarig jongetje verdronken in een vijver waar hij aan woonde. Zijn vader wilde snel even wat bij de buren lenen en was in de gauwigheid vergeten het tuinhekje dicht te doen. Kindje was hem achterna gelopen, vader had dat niet door, en het was in de vijver gevallen. Traumaheli en alles erbij, maar het jongetje heeft het uiteindelijk niet gehaald. Ik kan hier heel erg over nadenken, ook al wil ik dat niet. Zie dan de hele tijd mijn kindjes voor me. Er is een kanaal bij ons op korte loopafstand en die grote vijver is ook niet ver weg. Wordt door dit soort berichten gewoon bang voor water waar mijn kinderen bij in de buurt kunnen komen. Dat was even offtopic... Nogmaals heel veel sterkte, ook voor jullie!
Wat verschrikkelijk zeg! Heel veel kracht en sterkte gewenst voor je vriendin en haar man en dochtertje en de naasten. Natuurlijk voor jou ook heel veel sterkte en kracht gewenst!
Gierende sirenes hier door de wijk. Mijn man liep een kwartier ervoor nog daar met de hond. Wat erg, ontzettend erg en onvoorstelbaar. Heel veel sterkte..