ik weet niet meer waar ik het heb, ik ben echt zwanger. Ik ben er onderste boven van. Ik ben de 19 DEC jarig word dan 31 wat een mooi kado.! ik had het niet verwacht zal Woensdag nog wel eens testen voor manlief is niet thuis nu. Wat onwerkelijk zeg. Wat ben ik blij! ik hoef de test niet eens te draaien het staat er gewoon. Maar hoe ga ik het manlief vertellen? tijdens Sinterklaas feest denk ik gaaf. Bedankt voor jullie steun he. eeen hele blije jennie72
ooooooooh Jennie... ik ga voor ons duimen dat het deze keer tot het einde goed mag blijven gaan! Ga voorzichtig genieten
hier nog maar een keertje gefeliciteerd, super meid en ook vooruit denken he, niet terug denken aan toen, maar denken aan de toekomst...we worden mama's! liefs irisje
Hai dank jullie wel sta echt perplex. IK weet niet waar ik het zoeken moet. O zo blij. Bedankt he vor jullie lieve andwoorden. Ik dacht zo dta ik ongie zou worden maar nee dus! jennie72
Dank je wel meiden, GAAF ZEG. Nu moet ik het nog vertellen tegen manlief. Spannend ik denk dat ik maar een gedicht maak voor morgenavond tijdens sinterklaas feest. jennie72
van harte! (ook ik mag vannacht de schoen van mijn vent vullen met een positieve zwangerschapstest!) Nog steeds helemaal in de wolken!
jennie, yes gefeliciteerd en probeer er van te genieten! ik zou het wel aan je man vertellen als jullie samen zijn.. liefs
hey meis ga je ons toch nog achternakomen ik dahct het wel hihihi gefeliciteerd meis ben super blij voor je