HE CYNTJE van harte al 11 weken??? hoe ben je daar achter gekomen? ik las dat je vandaag posi had getest super hoor ik test vandaag of morgen ook nog maar een keer want geloof niet dat ik een normale menstuatie heb gehad
WOW Cyntje! En dat weet je nu pas? Van harte gefeliciteerd, ik hoop dat ik je snel mag volgen! Hoe komt het dat je bloedtesten niks weer gaven?
Ze hadden me bloed op verkeerde dingen gecontroleerd....stelletje sukkels ggrrr....maar dat maakt allemaal niet meer uit vandaag bij de HA geweest en die heeft lopen voelen en weet ik het wat allemaal en daarna kreeg ik gelijk een echo en moest nog een keer bloed laten prikken etc. ik ben nog zo in een shock. Kan het ook nog niet echt geloven! En het allermooiste ik heb ons kindje ook gelijk gezien !
@ Cyntje Hartelijk gefeliciteerd!!! Wat leuk dat je meteen ook al 11 weken zwanger bent Geniet ervan meis!!
Van harte gefeliciteerd! was er zoveel onduidelijkheid dan? niet meer " ongesteld " geweest gedurende die weken?
er was zoveel onduidelijkheid dat wil je niet weten, ik hoop ook niet dat jullie hier een keer mee te maken krijgen want daar wordt je echt niet vrolijk van, want ik begonnen al te denken dat ik gek werd?! Iedere keer die rare strepen op die testen en die rare afscheidingen. Ik heb zelfs in de week van 25 en 26 juli wat licht bloedverlies gehad, was meer donkerrood (oud bloed) dan vers bloed en dit hield 3 dagen aan. Dus ik wist eerst niet wat ik hier van moest denken of dat het me ongie was of niet...
wow meid wat zal jij blji zijn met dit wondertje in je buik!!!! en al 11 weken! zo schiet het inderdaad al goed op! super hoor!
Ja we zijn er echt heel erg blij mee maar ik snap niet dat ik niet eerder dacht van joh misschien ben ik wel zwanger?? hahaha gewoon 11 weken al is niet te geloven
Van harte gefeliciteerd!! Ik had je inderdaad al in wat andere topics gezien over al die vage testen, wat een gekluns, maar wat heerlijk dat je nu weet dat 't goed zit - en dat je je kindje al hebt gezien. Mooi zijn ze he, op deze leeftijd?!
Ik wist niet wat ik zag! Ik begon ook gelijk te stotteren daar van eeehhhh is dat een kindje...??? hahaha en ik wilde het eerst niet geloven
Van harte gefeliciteerd meid! Geniet maar lekker op je roze wolk! Ik had ook je verhaal gevolgd en ik vind het echt super voor je.