Hoi dames, Vorige week dinsdag heb ik een echo gehad en hier was een klein vruchtje met hartslag te zien. Ik zou ongeveer 6 weken zwanger zijn ipv mijn eigen telling 6+4. Niks aan de hand dacht ik in eerste instantie. Nu de afgelopen dagen druk ik de zwangerschap een beetje weg. Afgelopen 2 mnd een miskraam gehad met 4/5 weken dus enorm onzeker. Dat het hartje klopte was een mooi pluspunt maar nog durf ik er niet van te genieten. En nu begint de twijfel weer toe te slaan. Symptomen nemen af, terwijl die minimaal aanwezig waren. Begonnen jullie symptomen ook af te nemen? Durf niet te zeggen dat m'n borsten echt minder gevoelig zijn of dat ik mezelf bescherm. Morgen zou ik volgens eigen berekening 8 weken zijn. Pffff t euforische van zwanger zijn is er echt af 😔
Ik snap je onzekerheid heel goed! Hiervoor ook een miskraam gehad en de eerste paar weken waren zo spannend.. je kan niet meer dan afwachten,, maar bij mij was t een komen en gaan van symptomen! Heel veel succes en duimen voor een mooie echo!
Snap heel goed dat je zo onzeker bent na een miskraam. Jr hebt het hartje nu toch gezien? Kans is dan weer veel kleiner dat je weer een miskraam krijgt, misschien helpt dat idee. Symptomen komen en gaan en niet iedereen is hondselledig. Heb je binnenkort weer een echo? Anders misschien een idee om even tussen door zelf nog een echo te laten maken zodat je wat rust hebt. Mocht deze dan weer goed zijn probeer daar dan wat vertrouwen in te hebben. Sterkte Meis
Ik snap je gevoel heeeeel goed! Helaas al 5x meegemaakt en het wend nooit. Ik bekijk het elke keer stapje voor stapje. Dat je een kloppend hartje hebt gezien is echt al een heel goed teken! En wat betreft de symptomen; dat komt en gaat. Is niet constant aanwezig. Heb je binnenkort weer een echo gepland staan?
Beetje onduidelijk neergezet, ik heb morgen weer een echo... Ben nu voor de 7e keer zwanger en t blijft zo spannend. Baal er ontzettend van dat ik nog niet kan genieten hoor! Thnx lieve meiden voor jullie antwoorden