@saja volgende keer omdraaien en haar aankijken en gewoon blijven staan! Sommige mensen moet je blijkbaar fatsoen afdwingen.
Dames ik leg het een keer uit: ik zag de andere topic als een grap en als een geintje. Ja ik vond hem ook grappig. Aangezien ik niet alles kan horen zien of lezen wist ik niet dat er sprake was van een vete. Na meldingen en een pb kwam ik hier achter daarom uiteindelijk gesloten. Vervolgens zie ik dat men hier in dit topic doorgaat en haal ik de vervuilde berichten weg om zo ts de mogelijkheid te geven om verder te gaan met haar topic. Dit tot slot en mocht men een andere mening hebben gebruik hiervoor de pb knop en niet dit topic.
Dit is vreemd, ik kan wel zien dat er iemand heeft gereageerd op het topic, en ik kan zelf ook reageren maar ik kan niet op pagina 4 komen ?? Huh ?
Nou ja zeg, wat een raar mens. Is blijkbaar iets teveel moeite om even netjes te vragen of je erbij mag..
ik kan nu ook pagina 4 lezen en blijkbaar ook weer reageren, ik zag net alleen maar bepaalde reacties.
Ik denk dat het te maken heeft met dat ik de berichten heb afgesplitst. Ik zal techniek wel even benaderen. Of ik zet de berichten even terug en haal de inhoud weg?