Wat een verschikkelijk asociaal mens!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik vind het hier goed meevallen. Mensen zijn geduldiger, het is hier wat relaxter, etc. Aan de andere kant moet je ook maar accepteren dat er soms oudjes voor je lopen met een slakkengang, en die je echt niet voorbij kan steken ;)

Maar er wordt vrijwel altijd pardon gezegd of even vriendelijk gelachen.

2. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Hallo allemaal,
    Over dat andere topic: maar even in dit topic ipv in het andere, want dat is gesloten.
    Het was gewoon een lemming, een internet-grapje. Niets persoonlijks tegen Saja87. Van een vete ben ik me niet bewust.

Gegroet
    Agter

3. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Oke netjes laten we dan hier niet verder op borduren ;) Daarbij heb ik dit topic al genoeg vervuilt met pagina 4 ;)

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik stond laatst bij de action, ging er een tweede kassa open. Loopt de bejaarde vrouw die achter mij staat snel naar die kassa, gooit haar spullen op de band, kijkt mij aan en zegt " kom maar hier dat gaat sneller.." wtf! Eerst voorkruipen en dan zeggen dat het na haar sneller gaat... Eerlijk waar...

5. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar.. Ja maar.. Okay, ik zal luisteren :p

6. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Wat een ontzettend kromme opmerking! Nee, klopt...wij zien het niet zoals de Nederlanders. Misschien binnenkort toch maar langs de opticien, bedankt!

7. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Goed zo :D

8. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    met je eens is een echt kromme opmerking.. het is haar ervaring maar alles over 1 kam scheren kan niet.. elke nationaliteit en huidskleur heeft zn rotte appels

hier in de dorpjes om me heen zijn de meeste heel fatsoenlijk maar oef ik erger me ook vaak
    en ik heb juist de ervaring dat het blanke mensen zijn die zo aso zijn..
    en dan vooral het slag waarvan je het niet verwacht
    de meeste aso lijkende personen zeggen sorry pardon en mag ik er even bij..

maar sommige ik heb haast en ben meer dan jij personen ... grr heb der ook heel wat tegen de benen getikt met een karretje..

of na 5 keer pardon mag ik er langs mn elleboog in een zij gepord

Deel Deze Pagina