Dat ben ik met je eens, het kan altijd met respect. Maar ik merk wel aan mezelf dat ik vaak al gewoon niet meer reageer omdat dat toch niet in dank wordt afgenomen als je het niet met de ts eens bent. En dan maakt het niet uit of je het respectvol brengt of niet. Ik heb dan zoiets van, als je niet tegen een beetje kritiek kan, moet je geen topic openen. Maar goed, ik vind het iig jammer en vervelend dat ik vaak het gevoel heb dat het beter is niet te reageren dan wel.
Toen ik dat posten nog niet, maar goed, snap het nog steeds niet. Thunderangel mag wel, Brielle mag niet. Zou fijn zijn als de forummers wel woorden ingelicht als er iemand nep is...
Mee eens...Blijft het grote struikelblok dat men andermans mening of methoden 75% van de gevallen niet respecteerd. Dus dan is een respectvol berichtje leuk hoor...Maar de echte boodschap word toch wel duidelijk en roept frustraties op.
vind ik ook ik kom er nu via via achter dat mevrouw echt helemaal nep is en wie ze daadwerkelijk is (ook haar oude naam hier!) ik bedoel hoeveel mensen hebben niet met haar mee geleeft! als ik het maar een topic met een zinnetje van ze heeft alleen maar leugens verteld
Zou je mij dan nog even een pb willen sturen? Misschien is iemand er al mee bezig, of heeft diegene geen tijd gehad.
Ook ik heb geen melding gezien. Daanaast: Als iemand anderen in de maling wil nemen, ziet die persoon daar altijd wel kans toe denk ik. Dit is dan ook precies de reden dat we soms wat terughoudend / voorzichtig zijn (helaas).
heb gelukkig weinig gescheld gelezen, alleen een stukje respect voor een andere mening is vaak wel ver te zoeken.