Hoi, Ik had zaterdag een positieve Clear Blue test, zie mijn fotoalbum. Vandaag heb ik opnieuw getest, en hij was negatief! Heb er daarom maar 2 meer gedaan, die helaas ook negatief zijn.. Was zaterdag dan die 1% onbetrouwbaarheid?? Wat nu?????
Het kan helaas zijn dat er wel iets gaande was, maar dat het niet heeft doorgezet in een goede zwangerschap. Dat zou kunnen verklaren waarom je eerst positief testte en nu niet meer. Je hebt tussendoor geen extra Pregnyl gespoten waar de test op zou kunnen reageren? Heb je met één merk getest of met verschillende?
Bedankt voor je reactie Jippie, Ik heb helemaal geen pregnyl gebruikt, dus daar kan het niet aan hebben gelegen. Zaterdag de clearblue digitaal, en vandaag 2x de clearblue digitaal, en 1x de kruidvat, 2v5.. Pff...Ben wel overtijd nu, normaal een cyclus van 28 dagen, zit nu op dag 30.
Als ze allemaal negatief zijn, dan denk ik dat dat niet zulk goed nieuws is... Als er iets gaande is geweest, dan kan het wat langer duren voordat het afgestoten wordt. Hier helaas meerdere keren meegemaakt. Bel anders de gyn even, misschien mag je een bloedonderzoek laten doen of hebben ze andere tips. Succes!
Wat rot voor je, hoop alsnog dat je zwanger bent.. maar lijkt me niet zo goed dat je nu alleen nog negatief test Knuffel!!
Heb de poli gebeld, en als ik nu gelijk ga bloedprikken, hebben ze vanmiddag de uitslag.. Dus ik ga nu naar het ziekenhuis!
Heel vreemd het is er ook nog eens 1 zonder wekenindicatie die heeft 50 hcg nodig. Ik hoop dat je vanmiddag goed nieuws mag hebben meid!
Bedankt voor jullie reacties..Wordt gek van die onzekerheid! Vriend kan gelukkig eerder weg van zijn werk, hij wordt om half 2 afgelost. Tussen half 4, en 4 uur heb ik een bel afspraak met de gynaecoloog..
Wat vervelend die onzekerheid! Ik duim voor jou en je vriend. Hopelijk komen jullie samen de tijd snel door.