Hallo dames, Ik zit op het wachtbankje. Mijn NOD is ergens tussen 28 en 30 nov. Ik heb echt allerlei kwaaltjes. Durf alleen niet te hopen dat het al raak is. Misschien houdt mijn lichaam me wel vreselijk voor de gek.. Maar ben licht misselijk, lijkt vandaag weer iets erger, nog steeds zere borsten, af en toe wat steekjes in de buurt van mijn baarmoeder en liezen en ik slaap heel diep volgens mij. En nog iets heel geks waarvan ik hoop dat iemand (zwangere) het herkent: Ik heb zo'n jeuk "daar beneden". Niet in mijn vagina, maar meer eromheen, van voor tot achter zeg maar . Geen rare afscheiding of zo en het jeukt alleen bij aanraken zeg maar. Dus met afvegen, dan wil ik echt krabben! Wat is dit nou weer?! Iemand enig idee? Moet ik hiermee naar de dokter of is het misschien een (tijdelijk) symptoom?
Heb wel het gevoel wat meer jeuk te hebben nu je het zegt ja. . Misselijk ben ik nog steeds niet echt, zere borsten kwamen een week na nod ongeveer pas. Steekjes had ik wel! Maar bij pms ook, nu alleen wat venijniger hoop voor je dat het raak is!
Hmm... Spannend! Als jullie het ook hebben gehad en nu beide zwanger..!! Dat geeft de burger hoop! Naja, laat ik maar niet te vroeg juichen, anders valt het zo tegen als ik volgende week negatief test. Na hoeveel tijd ging het trouwens weer over bij jullie?
Happy; ik lees nu bij jou anders dus. Vond je het ook niet vreemd dan dat je dat ineens had? Daarna niet meer gehad?
Ik had er ook een week last van en toen besloot ik twee dagen voor nod te testen en hartstikke positief.
hey hoi ook ik herken dit afgelopen week zelf ook erg veel jeuk in die zin daar beneden gehad zelf ook veel symptomen erbij gehad zoals erg misselijk,veel eetlust , zere borsten. paar dagen geleden wel getest maar die was negatief... alleen heb zelf heel erg het ''gevoel'' dat ik wel zwanger ben ... op dit moment heb ik lichte,, roze bloedverlies erg frustrerend allemaal! xx
Wanneer is je NOD dan? Heb je misschien vroeg getest? Dan kan 'ie altijd nog positief worden, toch? Of is je menstruatie inmiddels gaan door zetten?
Ik heb het altijd vlak voor dat de menstruatie komt. Alleen de laatste keer bleef de jeuk juist weg .... inmiddels bijna 38 weken zwanger
Ik heb het nu nog steeds. . Wordt wel minder. . Met mn ongi niet zo'n last van hoor. Het is ook niet zo erg, net wat meer dan normaal bedacht ik me vorige week ineens
hey hoi helaas hebben de ''rode'' duiveltjes zich gemeld vandaag dus maar op naar de volgende ronde....
Herkenbaar... Ik heb het ook. Altijd een week voor mijn ongesteldheid, maar nu dus wat langer. Lichaam heeft blijkbaar iets mindere weerstand.
ik heb het vorrige week gehad,ik dacht dat ik miss een komenede blaasontsteking had....maar zijn normale dingen die veel voorkomen bij de zwangerschap zei mijn verloskundige....kan zijn dat je een kleine schimmel infectie hebt,is niet schadelijk voor je kindje,kan je ook wat voor krijgen
Ik had vorige week al een nieuw topic geopend in het "zwanger worden" gedeelte, maar zal jullie ook even updaten: Ik heb dus een fikse schimmelinfectie :x, mijn ha schrok ervan toen ik maandag langs ging. Van voor tot achter vuurrood en opgezwollen en jeuken dat het doet! Heb zalfje gehad en moet morgen terugkomen voor controle. De jeuk is een stuk minder gelukkig, maar het is zo geïrriteerd, ik kan haast niet fatsoenlijk lopen en zitten. Ik hoop maar dat het voor een goed doel is en dat ik inderdaad zwanger ben!! Ik ga straks een testje kopen en morgenvroeg testen denk ik. Spannend!!!