Ik heb een vraag. Hebben jullie een box of geen box? Wij hebben de box nu een tijdje staan en het is ons een doorn in het oog. Hij staat pontificaal in de woonkamer dit komt ook doordat we een kleine woonkamer hebben. Nu is het zo dat wij het enige land zijn wat een box kent. Leggen ze hun kind in het buitenland dan op een speelkleed of in een campingbedje? Mijn man en ik zitten er namelijk serieus over na te denken om de box weer te verkopen. Hoor graag voor of tegens!
Vind de box ook in de weg staan maar aan de andere kant reuze handig. Hierin kan ze veilig spelen en slapen. Ik doe m voorlopig. Nog niet weg. Geen idee hoe ze dat in andere landen doen
Ik zou zeker niet zonder box willen. Als ik alleen thuis ben met de kleine en even naar het toilet of naar boven moet kan ik hem daar met een gerust hart even inzetten. Zeker als hij zometeen gaat kruipen enzo, anders zou ik niet rustig de kamer even uitgaan. Succes met het maken van een keuze!
In andere landen kennen ze zeker wel het fenomeen box. In het engels noemen ze het een playpen. Ik ben inieder geval heel blij met de box, vanuit de keuken heb ik geen zicht op de woonkamer dus alsde kleine mobiel is en zich optrekt gaat hij zeker de box in zodat ik mijn handen vrij heb.
Ik vond de box fijn voor mijn dochter, vanaf een maand of 2/3, eerder wilde ze er niet in. Vanaf toen was het een veilige plek, waar ze wat meer geborgen lag als op een kleed.
Ideaal vond ik het bij beide kindjes. Als de oudste even met iets wilde spelen wat de jongste niet mocht ging die even in de box. Ook vaak even een rust momentje.
Hier was het de eerste maanden een plekje speciaal voor de baby. Om te slapen, te liggen, te spelen. Maar mij lijkt dat die dingen ook zonder box kunnen. Denk eens out of the box dan kom je vast op heel wat goede ideeƫn.
Ben het hier mee eens. Wij zouden ook niet zonder de box kunnen. Handig en veilig (als je m goed gebruikt natuurlijk en op de juiste hoogte)
Ik vind het ook een lelijk meubel!, Hij zit ermaaraf en toe in, maar dan is het wel handig. Vooral als ik ga douchen of boveniets ga doen. Onze zoon klimt nogal graag en dan weet ik dat hij veilig zit.
Hier wel een box. Bij dochter nr. 3 de box weg gedaan toen ze 6 maanden was. Dit ivm verkoop en dus bezichtegingen van ons huis. Box heb ik toen niet gemist, ondanks dus zussen van niet heel veel ouder boven d'r. Geen idee hoe lang de box nu blijft staan. Groter huis, meer ruimte, maar ik ben bang dat vanaf het moment dat het meissie gaat kruipen dat ding vooral als speelgoed opslag dienst gaat doen.
Hier had ik echt niet zonder box gewild. Even snel en veilig je handen vrij wanneer nodig (wc, telefoon die gaat, deurbel etc). Maar sowieso vond mijn dochter het ook heerlijk om erin te spelen.
Ik vond hem bij zoontje ideaal. Over een paar weken staat hij er weer en zal weer vaak gebruikt worden
Hier ook een box. Het is inderdaad het gemak van even je kindje erin zetten als je naar het toilet moet, of koken of wat dan ook. Als mn zoontje stout is zet ik hem er even in ZONDER speelgoed. 's Avonds dient de box als speelgoed-opbergplaats Hier enkel voordelen dus.
Ik heb ook een box en vind t ideaal. Ze ligt er nog niet in, alleen als ik even snel iets moet pakken bijv. Maar voor straks ideaal, even haar momentje in de box.
Hier zelfs twee boxen. Op verschillende verdiepingen. Ze zijn nog niet in gebruik maar het lijkt mij wel heel handig eigenlijk.
Wij hadden ook een box. Maar bijna nooit gebruikt. Dochter wilde niet graag opgesloten zitten, en ook ik had haar graag bij mij. Achteraf zonde van het geld... Maar ja, iedereen zegt dat je hem nodig hebt.. *niet dus* Een (speel)kleed op de vloer werd hier veel meer gebruikt.
Hier ook een box, maar mevrouw vind het niks! Als je geen huisdieren hebt, zou ik ook een speelkleed gebruiken
Een box gehad de eerste maanden amper gebruikt maar als ze wat bewegelijker worden is het echt een must vind ik.... hij is weggegaan toen Timo 14 maanden en kon lopen... ik vind de box ook goed om te leren optrekken en lopen hoor
Het blijft lastig Denk dat we hem nog even laten staan. En maar kijken hoe het in de toekomst gaat en mocht het goed gaan op het speelkleed dan weghalen. Nu geniet ons zoontje erg van de boxmobiel dus als ik de box nu weg haal dan is dat al weer een entertainer minder voor zoon