Oh mijn schoonvader moest net na de bevalling (Nouja 3-4 weken later toen hij pas kwam) 100x in een uur melden dat zoon op zijn papa leek. Prima vond ik alleen maar leuk maar 100x? Toen heb ik gemeld dat hij van schoonbroer was (mijn man en schoonbroer lijken nogal op elkaar) vonden ze niet zo leuk. Mijn schoonbroer deed gezellig mee Whahahah Overigens schoonbroer is niet de broer van mijn man😁
Vreselijk he wat iemand over je (ongeboren) kind. Zo heeft mijn broer tegen mij gezegd, toen zijn ex ruzie had met mijn man Dat hij nooit meer iets met mij en dat achterlijke kind van mij te maken zou hoeven hebben Echt WoW hoe KAN je zoiets zeggen over een onschuldig en nog ongeboren kind. En al helemaal in deze situatie waar ik niet eens in betrokken was tot ik dat sms'je kreeg Ik heb wel gewoon nog contact (vind het voor mijn ouders niet echt tof als kids geen contact hebben) maar die opmerking vergeet ik NOOIT meer!
Mijn man was me voor en heeft haar de kamer uitgezet weet nog steeds niet wat hij exact gezegd heeft maat heb haar niet meer gezien.
Gisteren ging ik bij de verloskundigenpraktijk met de lift omhoog, is op de 2e verdieping. Dit omdat ik anders buiten adem en met steken in mijn buik boven kom, en kort erna mijn bloeddruk wordt gemeten. Is ook op advies vd verloskundige: met de lift omhoog, met de trap weer naar beneden. Dus ik druk op het knopje van de lift, krijg ik op mijn sodemieter van een bejaarde man dat ik met de trap moet want dat is gezond! Euh... denk eens na voordat je wat roept
Goed dat je vriend er wat van zei! Want zo'n opmerking is belachelijk! Bij mij is het vooral tijdens de lente en zomer altijd raak. Ik heb een hele lichte huidskleur en schijnbaar vinden mensen dat lelijk of raar. Als ik ergens loop, krijg ik standaard opmerkingen naar m'n hoofd geslingerd. Spook, melkfles, witte boterham, witte wief, etc. Meestal zijn het (hang)jongeren die dat doen, maar vaak ook mensen op een terras bijvoorbeeld. Het komt ook wel eens voor dat kinderen gillen als ze me op het strand of in het zwembad zien. Laatst nog bij de kapper: "Mag ik wat vragen? Wat is er mis met u, omdat u zo wit bent?" Gek genoeg vind ik m'n witte huidje prachtig Aangezien ik getrouwd ben met een Engelsman, gaan we daar regelmatig naartoe en dan hoor ik nooit zulke opmerkingen. Ik val in Engeland ook helemaal niet op, de meeste vrouwen daar hebben net zo'n huidskleur als ik
Ik liep zo een jaar geleden nog met 1 kruk en dochter was toen twee. Ik moest helaas op de zondag (dan is het extreem druk) naar de bas van der Heijden want ik was wat vergeten. Dus dochter liep aan mijn hand en de andere kant had ik mijn kruk en heel onhandig een mandje vast. Maar het was echt stervend druk, maar ik moest iets hebben Komt er een man op mij af, type bodybuilder, die gaat voor mij staan en wilde letterlijk door ons heen lopen. Dus ik pak mijn kruk goed vast, trek mijn dochter naar mij toe en kijk hem aan en zeg 'wat denk jezelf?!' Ik was echt woest, ik had echt zoeits kom maar vent, ik ram zo die kruk tussen je benen. Die man die trok echt een verbaasd gezicht en stapte opzij en liet ons zo passeren. Ik ben niet snel agressief maar bij deze vent, ik werd echt bloedlink
Ik werk in een winkel. Een man kwam laatst slotspray terug brengen die hij had gebruikt. Hij was eerst bij mij, maar omdat ik hem niet verder kon helpen (slot was volgens klant kapot gegaan door gebruik slotspray), heeft mijn collega hem geholpen. Klant wilt dus de gebruikte slotspray terug brengen en zijn geld terug krijgen. Mijn collega hield voet bij stuk dat hij gebruikte dingen niet terug nam. Hoop gevloek en gescheld van die man. Loopt ie de winkel uit, terwijl mijn man binnenkomt. Zegt de klant tegen mijn man "die vrouw daar is een oplichtster! Ik zou haar niet vertrouwen en niks bij haar kopen!". Ik heb die man nooit eerder gezien in de winkel en had al tijden geen slotspray verkocht. Dus mijn man zo: komt goed meneer, vanavond geef ik haar wel klappen met de mattenklopper en gaat ze met de blote billen naar bed"...
Ik was met beide dochters boodschappen gaan doen en was het karretje terug aan het zetten in 1 van de 5 rijen hiervoor. Ik ben de jongste er uit aan het tillen, terwijl je het karretje ook nog moet tegenhouden omdag het afloopt, en de oudste in de gaten houd of ze niet het parkeer terrein op loopt. Komt er een vrouw achter me te staan terwijl ik dus bezig be, zuchten, steunen mompelen. Uiteindelijk begint ze dus te zeggen dat ik op moet schieten want ze wil haar karretje weg zetten. Op een niet zo vriendelijke manier. Ik op mijn gemak mijn dochter eruit gehaald en kijk naar de andere 4 rijen met karren, en daar staat dus echt niemand, Ze was gewoon te lui om 2m verder een rij in te lopen. Toen ik dat zag heb ik dat toch even 'vriendelijk' gemeld en extra langzaam gedaan om weg te komen.
Geen asociale uitspraak maar een asociale actie: Ik fietste met mijn dochter blijkbaar te langzaam door het groen; (2 rijbanen, busbaan, weer twee rijbanen) want de laatste rijbaan begon ineens weer te rijden toen wij net nog niet helemaal overgestoken waren. De eerste auto raakte mijn dochter die over de kop vloog. Iedereen, inclusief bestuurder die haar aan reed, reed door, niemand stopte om te helpen. Ik had mijn baby voorop de fiets dus stond daar heel onhandig. Nu ruim 2 jaar later heeft ze er nog een litteken van op haar borst.
zo zal ik nooit meer vergeten dat ik bij de supermarkt in de rij stond met mijn (inmiddels overleden) schoonmoeder. Ze had kanker en was door de medicatie en chemo e.d. flink opgezwollen, veel vocht vasthouden en zat in een rolstoel. (nou moet je weten dat ze voor haar ziekte echt een sportfanaat was en een prachtig lijntje had). Wij laden samen haar mandje leeg op de band, omdat ze bezoek zou krijgen lagen er koekjes, bonbonnetjes etc. Zegt een vrouw achter haar: "nou mevrouw, ieder pondje gaat door het mondje! Maar ja joh, gooi er nog wat kilootjes bij!" Nou toen ben ik em ook geflipt en tekeer gegaan dat ze kanker heeft (schoonmoeder inmiddels in tranen)!! Toen kreeg dat mens de halve winkel over zich heen en is er snel vandoor gegaan... inmiddels alweer 8 jaar geleden maar zal het nooit vergeten!
Het moet me toch even van het hart: ik denk dat veel van de mensen die de in dit topic aangehaalde uitspraken doen van zichzelf zeggen: 'Ik ben zo lekker eerlijk en recht voor zijn raap.' Ik hoop dat die mensen die zich daarvoor op de borst slaan de andere kant van alles maar eruit flappen ook lezen en eens gaan nadenken over hun 'eerlijke' inborst.
Wat aso! Ook al had je schoonmoeder geen kanker, dan nog zeg je zoiets niet. Gezien de reactie van jou en andere mensen, denk ik ook dat het de laatste keer is geweest dat ze zich met dergelijke dingen bemoeit. Ik had gisteren mijn jongste dochter in de winkelwagen in het boodschappen gedeelte. Daarin lag ook een foldertje. Dochter wilde gaan staan en gleed een beetje uit doordat ze met haar voet over het foldertje gleed. Ze viel op haar billen. Helemaal niet hard ofzo en ik zeg tegen dochter dat ze niet meer moet gaan staan en moet blijven zitten. Blijkbaar vond een oudere meneer het allemaal erg grappig en lachte mijn dochter gewoon uit. (Inclusief wijzend vingertje!) Dochter riep: "top top hou eens op, ik vind dat niet leuk! Meneer: nou jemig sorry hoor. ...jeugd van tegenwoordig. ..
M'n schoonmoeder vroeg 8 dagen na de bevalling of ik weer zwanger was, kijkend naar m'n buik ..... Ik was echt beledigd.
Dochter en ik staat bij de ijsboer. Al een ijsje op en dochter wilt er nog een maar, die wilt ze zelf halen. De mensen die daar werken kennen ons, we komen daar redelijk vaak haha. Ik geef haar gepast geld en ze gaat in de rij staan. Netjes iedere keer een stap naar voren. Ze is aan de beurt en de medewerkster buigt beetje over de toonbank om te horen wat ze wil. Staat er een oude man en vrouw achter haar en die gaan gewoon bestellen. Medewerkster zei al, dit meisje was eerst. Die mensen begonnen te tieren, wie laat zijn kind nou alleen, vast zo'n sleutel kind en zo jong. Kind moet niet in de rij staat maar dat moeten ouders doen. Asociaal kind. Ondertussen stond mijn dochter met een pruillipje. Ik heb haar opgetild, aan die mensen gevraagd waar ze mee bezig waren, gevraagd waarom E. Niet in de rij zou mogen staan en voor E. Besteld. Kreeg toen ook de opmerking og een tienermoeder, het zal eens niet zo zijn. Heb ze netjes uitgelegd wat een tienermoeder is, ik dat nooit ben geweest & we zijn lekker ons ijsje gaan eten.
Jemig... ik stop met lezen hier... wat een vervelende mensen inderdaad. Ik word verdrietig van de verhalen hier.
Wat een rare opmerking inderdaad! Hier een keer gehad op m'n vorige werk belde een vrouwtje dat ze net gesproken had met mijn Collega Linda, dus ik zei vriendelijk dat op die dag Linda niet aanwezig was op dat filliaal, Linda werkt op een ander filiaal "ja ik heb haar toch echt vandaag gesproken ben je dom ofzo?! je weet toch wel met wie je werkt!" Ja, ik ben alleen de hele dag al, linda werkt op dat en dat filiaal zal ik u het nummer geven dan kunt u daar heen bellen? En toen gooide ze de hoorn er op haha
Ik heb een half jaar lang elk bezoek moeten horen dat E. zoveel op manlief lijkt. ook met gedrags dingetjes nu is het altijd Ooohh dat heeft ze van A (schoonzus) ohh dat deed M (andere schoonzus) ook altijd.. ohh dat driftige had M (Manlief) ook altijd.. Terwijl ik ook behoorlijk driftig ben. Zei laatst ook Nou ik had ook behoorlijk een eigen willetje hoor en kreeg ook driftbuien als het niet ging zoals Ik dat wilde. Daar werd niet eens meer op gereageerd en was 5 minuten later gewoon weer 'jaa ze lijkt echte R..... (achternaam)'