Kan dit ook een symptoom zijn...........???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door boempje, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boempje

boempje Lid

18 apr 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

Ik zit nu 6 dagen voor nod en ik heb een raar iets nou vraag ik mij af of het ook een symp kan zijn?:(
    Normaal ga ik maar 1 of 2 keer in de week voor een grote boodschap naar het toilet en nu moet ik wel bijna 5a6 keer per dag voor een grote boodschap dit heb ik normaal nooit.
    en verder heb ik niet echt andere symp soms wat steekjes en sinds vandaag koude rillingen en verder heb ik niet veel afscheiding normaal heb ik best veel afscheiding.

ben beniuewd of dit ook een zwangerschapssymp kan zijn;).

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Het kunnen zeker zwangerschap symptomen zijn!
    Maar of dit bij jou het geval is kun je pas checken over 6dg door te testen......Hahaha...gemeen hè?!

Heel veel succes!

3. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Ja hoor dat kan zeker had dit ook. Maar wat Melanie al zegt nog een paar dagen wachten dan weet je het.
    Succes met wachten en duimen maar.

4. boempje

boempje Lid

18 apr 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chrisie: oke spannend over 6 dagen weten we meer ik had er nooit van gehoord dat het een zwangerschapssymp is, wel weet ik dat je last van verstoppingen krijgt.
    wat voor symp had jij nog meer??

Ik heb sinds vanmiddag ook last van koude rillingen en beetje misselijk. ik hoop snel op een positieve test.

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hier nog een op t wachtbankje
    ik ga normaal ook maar 1-2 keer per week en sinds een week 2 keer per dag plus dat ik ontzettend moe ben,heel de dag honger heb en mijn buik dikker is en heb dat anders nooit voordat ik ongi word
    dus voor mij ook nog 3 spannende dagen
    jij ook succes met wachten en hou ons op de hoogte;)

6. daantje1989

7 mei 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoihoi..

Ik had van het weekend 2 dagen kramp in mijn onderbuik.. wat ik nog nooit gehad heb.. en ook al een paar dagen zeurderig gevoel in mijn onderrug.. hoef nog niet ongi te worden.. zou dit ook wat kunnen zijn?? weet iemand dit???

Deel Deze Pagina