Gisteren heb ik van mijn huisarts,een inwendige echo gehad.Aanleiding hiervoor was constante buikpijn,om de week ongie,zwarte ongie en nog wat vage klachten.Nou zag mijn baarmoeder er op zich prima uit,dun slijmvlies alleen, wat officieel niet zou moeten kloppen als ik mijn cyclus bekijk.Maar goed.De echo vertoonde in de hoek van mijn baarmoeder ook een soort grijsachtig balonnetje.Hij kan niet zeggen wat het is,en meer als tja het kan een poliep zijn,maar ook een klein gezwel....Ik vroeg aan hem of het ook een prille zwangerschap zou kunnen wezen,maar dat sluit ie uit omdat de baarmoeder dan gelijk rond wordt en je slijm dikker is....Tevens wel met de vermelding,dat ie dat ook niet zeker weet....Dus ik net gebeld,voor een afspraak met de gyneacoloog,kan ik over 20 dagen pas terecht...Het is vast niks,maar toch merk ik dat het me niet lekker zit.....Het is geen fijn idee,dat er iets in je lijf zit wat er niet hoort....Ik ga 20 dagen op de wachtstoel.....
oh wat naar, is er in een ander ziekenhuis niet eerder plek.Als het iets is wat er niet hoort zou ik het graag zo snel mogelijk eruit willen hebben. Gr Gaby