Ik vind de EK altijd wel leuk.. wk maken we voor mijn gevoel gewoon te weinig kans. Maar deze wedstrijd slaat alles. Ik ga nooit meer naar portugal op vakantie!
Nou de scheids weet van wanten, alleen jammer dat die bal er voor nederland niet in wil, erg jammer als ze naar huis moeten , ook voor mij want dan moet ik mijn vlaggetjes er morgen afhalen, Maar we kunnen zeggen wat we willen deze wedtsrijd heeft me enorm geboeid!!
Pffff... ik trek die laatste minuten niet meer hoor.. heb gewoon buikpijn van de stress, erg eigenlijk Maar het is ook gewoon zo oneerlijk! Nederland speelt veel beter dan Portugal, en is tenminste niet zo kinderachtig en aso bezig.. maar ja, ik ben er wel van overtuigd dat Nederland eruit ligt
zucht... vorige keer toen ze tegen portugal moesten had ik de dag erna vrij genomen! ik dacht joehoeoe, feestje!!! Dat heb ik deze keer niet gedaan, maar ondanks dat vin ik dit nie leuk.. snik
mooi dat ook weer over... op naar de volgende gekte! maar mijn deelneming aan iedereen die er steun aan vind!
whahha, ja misschien krijg ik nou nog de kans om een beetje een goeikope mega wup te kopen op marktplaats.
Doet me echt wel iets als ik van der Sar zo zie zeg... Echt een topkeeper! Tis over, voorbij... we gaan naar huis
Ik vind het voor iedereen rot. Ze hebben ontzettend goed hun best gedaan. Maar ik vind van Basten ook zo'n topper en als ik hem nu zo zie kijken.. brrrrr sneu hoor