Dat was precies mijn idee: leg de boel plat en laat ze ff afkoelen, dan kan er daarna weer normaal gevoetbalt worden. maar ja, zo werkt het helaas niet. jammer dat NL verloren heeft, ze hadden toch zeker wel een doelpunt verdiend.
hahahaha, nog meer mensen die er zo over denken dus: mijn man zei vanmorgen precies hetzelfde, hahahaha.
nou nou nou wat was het een wedstrijd zeg.. het was opzich wel leuk om te zien maar wat waren ze onsportief zeg ohhhh.... wat kunnen die portugeese goed acteren ze moeten in goeie tijden gaan spelen zeg jeetje heee. ik zat op het puntje van mijn stoel in de hooop dat ze nog even zouden scooren maar nee. ik denk dat het na afloopp behoorlijk rellen is geweest..
Werd meer een komische wedstrijd puur omdat er niet gevoetbald werd. Tweede helft is er mischien maar 20 min. gevoetbald voor de rest kaarten uitgedeeld en toneelspel
Ging net naar de AH, zegt ze :"wil je nog een wuppie"? NEE BEDANKT,ha,ha,ha,ha Ik ging er gister zo in op.....gggrrr....(zoals zovelen natuurlijk!) Was er chaggo van. En die scheids, die hadden ze van mij ook rood mogen geven......
Normaal gesproken kan ik me eigenlijks nooit druk maken over voetballen, maar gisteravond.... ik was woest. Stoom kwam bijna uit mijn oren. Wat een achterbakse portugezen en wat een (piep) scheids. dat nederland er op zo'n manier uit vliegt is vreselijk onverdient. En de oranjevlaggetjes blijven gewoon hangen...ik ben trots op onze jongens. Portugal...we zien jullie weer in 2008, maak jullie borsten maar nat.
Precies!!!! Dan zullen we ze eens een poepje laten ruiken!!!! Die Figo speelt dan vast in de portugese versie van gtst, wat een toneelspeler!!! En v.d Sar moet ook gewoon weer mee dan,ja, echt een topper!!
wat 'n wedstrijd gisteren! ze hadden die bondscoache van portugal 'n gele kaart moeten geven! dat is toch niet normaal meer hoe die tegen van basten deed toen ronaldo het veld af moest...net of dat hij 'n die trap had gegeven! ik ben toch trots op onze jongens!
Hij had rood moeten hebben.. wat een opvliegerig kereltje. En complimenten voor Marco...wat een zelfbeheersing en wat een rust straalt die man uit. Geweldig!!! Een voorbeeld voor iedere bondscoach.