hee meiden, Ik moet zeggen ik de hele zwangerschap tot 2 weken geleden vrij stabiel heb gevoeld! Ben nu 26 weken en het is net of het omgeslagen is. Voel me soms angstig en soms kan ik niet veel hebben. Heb op het werk ook al 2 keer weg moeten lopen naar de wc omdat de tranen zomaar in 1 keer kwamen. En is best lastig aangezien ik de enigste vrouw op het werk ben. Probeer het een beetje te verbergen. En vorige week deed onze hond iets en toen strafte ik haar best wel duidelijk dat ze dat niet meer mocht doen. En toen begon ik ook weer spontaan te huilen kon de hond niet in de ogen aankijken want vond het zo zielig. En baalde zo van mezelf. Soms overvalt het me gewoon ook dat angstige gevoel van kan ik het dadelijk allemaal wel, en dan zie ik ook zo op tegen de bevalling. Twijfel dan zo aan mezelf. Dacht echt dat deze gevoelens mij gespaart blijven maar nu het steeds dichter bij komt vind ik het soms allemaal zo overweldigend...... terwijl ik het ook wel weer graag wil. Herkenen jullie dit???