Hoi hoi, Ik heb vannacht in mijn linkerborst een knobbeltje ontdekt. het is niet zo heel groot maar hij zit wel vast en voelt echt als een verdikking. natuurlijk bel ik de dokter morgen, maar ik vroeg me af of dit door de zwangerschap kan komen. hebben meer vrouwen dit? groetjes Marieke
dat weet ik, het is echt balen dat ik nog een volle dag ermee moet wachten, want ben natuurlijk wel ongerust. alleen mijn oma (van moederskant) heeft het gehad, verder niemand in mijn familie en ik ben pas 25. dus de kans is klein, maar leuk is anders...
Hoi! Ik heb al een paar keer een knobbeltje gehad, ook buiten mijn zwangerschap om. Gelukkig bleek het telkens een opgezette klier te zijn. En dat voelde ook echt als een verdikking of streng. Heb het wel altijd laten zien bij de ha! Sterkte!
Ik heb t vlak na geboorte van mn zoontje gehad. Ook een knobbeltje. Allerlei onderzoeken gehad, en bleek een verhard melkkliertje te zijn (gelukkig) Mij is verteld dat t door de zwangerschap kan komen, maar ik zou het wel na laten kijken. Succes!!
in elk geval 2 goede ervaringen, das al fijn. toen ik vanochtend nog even voelde kwam er donkergeel vocht uit mijn tepel. meestal is dat doorzichtig maar nu was het echt melk dus zal waarschijnlijk wel een melkklier zijn dan.