Wat een weekdier ben ik geworden

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Antje88, 15 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    O hier ook zo'n weekdier! Ik jank echt bij alles ineens. Het is dramatisch:D

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Haha :p :D

3. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    In mijn werk (doktersass) niet zozeer, maar als ik op tv een bevalling zie dan schiet ik vol...en soms is dat ook wel heeeel fijn, even janken voor de tv bij TLC "One Born Every Minute"

Geen idee waarom. Ik heb geen wens voor een 2e dus het is een gepasseerd station. Nu is het wel zo dat mijn bevalling heel erg tegenviel en ik echt een tijd negatief heb teruggekeken, gevoel dat ik niks zelf kon etc (inleiding, ruggenprik, vliezen handmatig breken, vacuümpomp, borstvoeding mislukt) en overal hulp van artsen en verpleegkundigen bij nodig had, terwijl in mijn ogen bevallen iets natuurlijks was dat vrouwen 1000 jaar geleden ook al op eigen kracht deden.

4. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ik zag de titel van dit topic en moest aan gisteren denken... ik stond buiten en zag een slak kruipen. Normaal pak ik die op (aan het huisje!)en gooi die over de schutting. Nu betrapte ik mezelf op de gedachte: ach nee dat kleine diertje doet zo zijn best om aan de overkant te komen, laat hem maar. 😳😳😳 zou ik vorig jaar nooit (!) gedacht hebben. 😂😂😂

Deel Deze Pagina