heey meiden, Nou ik heb vandaag weer getest (kon het niet laten) en weet ff niet wat ik er van moet denken. Ik zie namelijk een heeeeeel licht streepje. Ik heb de afgelopen maanden best wat testjes gedaan,maar heb nog nooit zo'n streepje gezien. :-k Kheb gelijk me ventje wakker gemaakt maar die zag nie veel (was ook niet echt wakker) dus ik bleef zegge ik zie echt iets wat er normaal nooit is geweest,dus hij nog een paar x goed kijken in het licht enzo en ja hoor hij zag ook iets. Maja dat streepje is echt zooooo vaag dat ik niet weet wat ik moet denken. Ik ga ook zeker nog niet zeggen dat ik zwanger ben want dan moet de test wel wat duidelijker zijn. Ik heb wel sinds die test ineens steekjes onder in me buik,ik hoop dat dat van de spanning is en niet dat ik opeens toch word. Ow en ik krijg hem niet op de foto ik heb het gebrobeerd maar hij is dan heel wazig en zie je helemaal geen streep dus dat heeft ook geen zin. Denk dat ik morge of maandag maar weer een nieuwe testje doet (als ik nog nie ben opeens je weet het nooit he) Spannend!
Spannend joh! Nou over een aantal dagen weer testen en ik hoop voor je dat ie dan super duidelijk is!
Nou heb vanochtend weer een test gedaan met een ander merk en die was ook weer licht positief. Vanmiddag kon ik het niet laten en heb er nog 1 gedaan en ook licht positief. Me ventje vond het niet duidelijk genoeg dus had gister digitale gekocht dus vanmiddag er ook maar gelijk er tegen aan gegooid. En ja er er staat ZWANGER! Whoehoe ben gewoon zwanger jipiejeeh! Heb een fototjuh in me album gezet
hey STERR GEFELICITEERD kan je ook op de lijst met roze letters gaat goed zo dames! hahaha geniet ervan meid!