Meiden..... het is hier ook echt shit... maar denk aan zaterdag!! Verlekker je hier even: Het weer | weer in Nederland, weerbericht en weersverwachting | Elke dag weer anders!
Ik vind zon ook lekker hoor. Zaterdag lekker in de tuin! Maar het is al zo'n poos droog geweest, tenminste hier wel, dat het wel even weer nodig is dat het regent. En ach waar klagen we eigenlijk over in dit land, moet je eens naar Thailand ed. kijken.
hier in Purmereutel (purmerend) ook regen... gelukkig nog wel droog mijn kleine meid weg kunnen brengen vanochtend. Morgen gaan we een week weg, dus hopelijk blijft het na het weekend ook mooi weer!!! Ach we vermaken ons toch wel, een indoorspeeltuin, wou dat wij die hier ook hadden....
Hier 2 mannen met waterpokken, dat scheelt,die willen allebei toch niks behalve hangen en tv kijken. Vind mama ook niet heel erg
Woehoeeeeeeeeeeeeee: HET IS DROOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tja, leuk is natuurlijk anders, al die regen, maar de plantjes vonden het wel weer lekker. En onze konijnen spelen ook graag in de regen, dus die zijn ook weer helemaal blij. En oh, wat ruikt het nu buiten weer zo lekker, als alles vochtig is! Maar aan de andere kant; kan me ook wel verheugen op zaterdag; misschien toch maar eens de BBQ vast gaan schoonschrobben, mjummie!
het is echt waardeloos buiten pff. Ben echt onwijs moe aan het worden door dit weer en ben aan het werk. Anders was ik echt in bed gekropen denk ik ( schaam ) ( ter verdediging van mezelf, heb bijna niet geslapen vanacht door kiespijn, dus ook vandaar dat ik zo moe ben ) Liefs
Bleeh, ik moet zo waarschijnlijk 2 keer naar het winkelcentrum en terug met de kinderen omdat m´n kasten totaal leeg zijn. Komende dagen geen tijd en heb geen rijbewijs dus dat is fijn (not).
ik zit ook verschrikkelijk te balen van het slechte weer. Ik heb het dochtertje van een vriendin te logeren en we hadden speciaal een duobuggy gekocht. Had er zo naar uitgekeken om er lekker mee te gaan wandelen met de kids. Helaas...nu zitten we binnen en af en toe maar lekker baby tv aan.
Ze kwam door en doornat thuis arme schaap Ze ligt nu in bed met 39.5graden koorts en hoofdpijn. Ze was vanmorgen al niet zo lekker en nu heeft het doorgezet. Hoeft ze ook niet meer door de regen naar school Net getempt, hopelijk zakt de koorts snel. Ze is niks waard zo..
Ja gessie he dat weer.. tis ook wel een beetje verplicht binnen zitten zo Beterschap voor je dochter!