Wanneer word het eens echt lente. Hier is het donker koud regen onweer. Wil de zon zien lekker naar buiten maar het is koud brrrr. De kachel maar weer aan doen
Zon zou lekker zijn, mare... als we nu iets meer regen hebben, betekend dat dan niet dat we eindelijk weer een droge een mooie zomer vakantie krijgen Daar teken ik anders ook wel voor hoor, dat zou ook wel es tijd worden
Ik wil ook zon en veel ook. Zo donker en alle mensen zijn chagerijnig. Vindt de wind trouwens erg snijdend op het moment. Bah!
Ik ben er ook wel een beetje aan toe eigenlijk.. Vanmorgen leek het zo mooi, dus ik zei nog tegen m'n dochter "straks lekker even buitenspelen". Willen we naar buiten, dikke hagelbui ineens
bah hier in twente is het precies zo.... nu schijnt de zon en over een half uur regent het weer, waait keihard...... bah.. ik wil wamte en zonneschijn... badjes buiten, kids die in hun zwempakjes lekker spelen in de tuin in het badje... pfffff... zal wel weer niet... kloteland...
Hier ook heel wisselvallend. Ene moment keiharde regen en het andere moment volle zon en dan is het ook echt lekker. Ik verlang ook naar het voorjaar.
Hier is het helaas ook af en aan zon/regen.. Gelukkig heb ik een paraplu en is de stad redelijk dichtbij met een overdekt shoppingcentrum waar een heleboel winkels inzitten die ik nou juist vandaag wou aan doen om vooral nog wat rompertjes en kleine dingetjes te halen voor de kleine.
Ja zeg dat.. elke keer als de zon doorbreekt en ik op m'n fiets wil stappen, begint het spontaan te plenzen. Ik moet nog boodschappen halen en heb geen zin in de winkelspits maar ook niet in regen
ik moest ook nog wat hebben.. een komkommertje voor bij de bloemkool... Nou jammer dan.. deze keer dus geen komkommertje erbij.. wij hebben ipv kaassaus dunne plakjes komkommer in yoghurt dressing
Hier was het vanmorgen heel heftig! Er was zon.. en ineens uit het niets begon het keihard te regenen, echt hele grote druppels! Helaas was er een eikel die er voor zorgde dat mijn man niet in de auto kon stappen met dochter dus die was kletsnat.. (Man wilde dochter in de auto zetten maar de man die naast ons geparkeerd stond die rende snel naar zijn auto, ging erin zitten en reed stukje naar achter waardoor mijn man zijn deur niet meer open kreeg en die man bleef ineens zomaar stil staan!) Nu is het alweer even heel mooi weer, warm zonnetje (vanachter het glas) wel waait het enorm hard..