Ik snak ook naar warmte! Gister was het ook mega koud, gewoon winter jas aan, sjaal. We af en toe zonnetje. Maar lente? Ik zie er niks van! Ik heb juist altijd zin om schoon te maken als het mooi weer is haha, grappig hoe dat verschilt.
Jaaa ik heb ook nog steeds mn winterjas aan hoor. Mij te koud! Sjaal ook altijd, maar heb snel een koude nek. Nu wel een dunne zomersjaal hoor hahah. Met mooi weer wil ik wel altijd veel wassen draaien, dan droogt t buiten lekker snel. Maar echt schoonmaken niet hoor hahah. Dan zit ik liever buiten
Haha ik nog mijn wintersjaal en leren jas. Ben het afgelopen jaar ook gewoon 3 keer stront verkouden geweest, normaal nooit. Haha ja ik vind het juist wel heerlijk om op een zonnige dag te gaan schoonmaken. Zeker niet elke dag hoor!
Hahah gisteren hadden wij waterwerk en waren we allemaal in shirtjes in de weer! Ze hadden het niet voorspeld en dus geen zonnebrand mee en mijn hoofd gloeit nu van verbranden....
Tja...vanochtend de kinderen de herfstjas aangetrokken... net niet te koud buiten...maar warm is het ook zeker niet. Zijn wel eens warmere dagen in mei geweest...
Gister was het heerlijk! Hebben de hele middag buiten in de zon gezeten (wel met vestje aan) bij een recreatieboerderij . Was in Brabant, weet niet waar jij woont
Hier in Limburg gisteren ook prima weer, achter het huis kon je goed buiten zitten zonder jas. Had het echt niet koud. Vandaag is het hier ook niet koud. Waait wel hard maar nog droog.
Zuiden is het altijd warmer Ik woon in het westen, vlakbij zee (op 25 min rij afstand), dus altijd veel meer wind. Het waaide hier echt behoorlijk gisteren was dus echt wel koud...
Hmm kou/warmte ervaren we allemaal anders. Wij wonen aan de kust, en de kinderen hebben de hele ochtend in een T-shirt gespeeld. Kon echt prima. Daarna in een voetbalstadion gezeten, en dat was ook erg lekker in de schaduw. Ik was blij dat we niet in de zon zaten haha.
Wij hebben gisteren de verjaardag van onze dochter buiten gevierd (provincie zeeland vlak aan het water) Het was echt heerlijk in de zon
Het waaide gisteren inderdaad wel hard. Maar in de zon was het heerlijk! Aan de kust misschien wat minder door de wind
Ja dat herinner ik me ook nog. En in de zomervakantie hadden we 2 weken redelijk weer en de overige 4 weken alleen maar regen. Dan hoop ik maar dat alle regen nu valt en we straks 6 weken heerlijk weer hebben als de kids vrij zijn.
Woon in Zuid-Holland. Maar ook dochter winterjas en sjaal om en mijn vriend ook. Het zonnetje scheen af en toe wel, maar het was geen weer om lekker buiten te zitten, daar was het te koud voor helaas. En dan was het weer bewolkt. En nu alleen maar regen en somber
Dan zijn jullie ook wel een beetje koukleumen of niet? Hier ook af en toe wel bewolkt, maar vooral zon. De kinderen hadden een t-shirt zonder mouwen aan en een zomerjasje. Vandaag wel lange mouwen maar wel een zomerjas. Winterjassen al even niet meer aan gehad!
Ik ben een enorme koukleum en vind het nu dus ook erg koud Maar extreme hitte vind ik ook niet prettig, dan liever zo.
Er zit echt verschil in of je in t zuiden of westen woont hoor Hier was t gewoon ècht koud. Ik ben een koukleum, maar zelfs mn vriend (die t bijnanoooit koud heeft) vond t fris... En idd nu weer heel de dag regen bah!
Haihai, Ik woon in turkije en het is nu al een aantal weken boven de 30 graden, maar ook nog eens heel benauwd! Ik kijk dan ook echt niet uit naar de zomer.. dan kunnen de temperaturen oplopen tot 45 graden en als je aan het werk bent/thuis zit is dit echt niet fijn. Hiermee wil ik zeggen dat er altijd iets te zeuren is over het weer! Ik zou heel graag met jullie willen ruilen !!
Hier in het zuiden hebben we al een paar mooie voorjaarsdagen gehad. Nu/komende tijd even wat minder lijkt het.. maar ach, niks aan te doen. Dat gezegd, voor mij mogen de zonnige 18+ graden dagen ook snel weer komen
Hier zijn ook best mooie dagen geweest, maar het is gewoon nog zo koud! Normaal voor deze tijd is 18 graden, het is nu al een tijdje rond de 10-14 graden hier... 45 graden zou voor mij ook iets té zijn. Ik ben ooit op vakantie geweest in Turkije en de laatste dag was het rond de 50 graden in de zon... Nou dat was écht niet leuk meer. Zelfs niet als je echt van de zon houdt.
Ja inderdaad, hier was het kouder dan in Brabant hoor. Vorige week zondag was wel een fijne dag, toen hebben we in het park gezeten. We wilde weer dit weekend, maar helaas. Ik wil gewoon wat warmer weer, zo kan je toch niet fatsoenlijk naar buiten? Vind ik.. Waai hier ook gewoon weg, kon dit jaar echt vaak de ramen dicht doen omdat ze gewoon dicht waaien (heb van die speciale wind telescopen) Heb het idee dat we in februari/maart zitten Ik houd ook niet van extreme hitte. Maar ja Nederland he, ene week kan het 10 graden zijn en andere week kan het gerust 28 graden zijn. En hier is het ook altijd zo benauwd als het zo warm is. Beetje raar klimaat, ach ja haha