Hier ook heerlijk! (Zoetermeer) Normaal is het in het zuiden altijd lekker weer, mogen wij ook best een keer
even he-le-maal OFFtopic: oeh stef, kom er nu pas achter dat wij tijdje geleden aan het PB'en waren over jou foto-shoots! heb er nog met me man overgehad zelfs hihi
Haha ik doe soms wel eens boodschappen bij de super ja alleen is die zo duur. Dus meestal ga ik naar de c1000 toe veel goedkoper Hehe ja dacht ach laat ik ff kijken in album en toen ineens Leuk ben benieuwd wat je gaat doen. Zondag ga ik er weer heen met meer meiden van zwangerschapspagina we gaan met 7 baby's foto,s maken in een bloemenpot soort Anne Geddes Ik laat het je het resutaat wel zien
oh wat leuk! ben soms ook wel benieuwd naar zwangerschapspagina-vrouwen die hier in de buurt wonen... ja anne geddes foto's heb jij ook he van je zoontje, heel leuk! (ik ehb trouwens therapie gevolgd altrecht, staat achter die flatten vandaag dat ik het ken)
Ps: we hadden 2 weken geleden een meeting omgeving utrecht was echt super leuk en gezellig! We gaan het nog eens over doen misschien leuk om eens mee te gaan!