Wauw!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Dieuwke86, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dieuwke86

Dieuwke86 Lid

25 nov 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi :)

Ik wil even mijn blijdschap met jullie delen!
    Afgelopen november ben ik bevallen met 22 weken van een prachtige dochter. Helaas moesten we dus gelijk weer afscheid van haar nemen...
    Waarschijnlijk zijn we haar kwijtgeraakt door cervixinsufficiëntie.
    Op 20 december werd ik weer ongesteld, ongelofelijk want ik heb ook PCOS.
    We waren dus erg blij dat dit weer vanzelf op gang is gekomen!
    En nu... Zijn we weer zwanger!!
    Eergister heb ik 2 Hema testen gedaan waarop een heel licht blauw streepje verscheen.
    We konden en durfden het eigenlijk niet te geloven maar zoals overal op internet staan, een streep is een streep.
    Gistermorgen toch nog maar een Clearblue digitale test gedaan en ZWANGER!
    Het is niet te geloven...!
    We weten al wel dat ik bij 14 weken een preventieve cerclage krijg. Op 8 februari hebben we de eerste afspraak bij de gynaecoloog.
    We vinden het allemaal ontzettend spannend en durfen nog niet te hard te juigen maar we staan al helemaal versteld van mijn lichaam!

Groetjes

2. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Eerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter wat ... dat jullie zo snel weer afscheid van haar moesten nemen.
    En wat fijn dat jullie weer zo snel inverwachting mogen zijn van een wondertje Gefeliciteerd!
    Ik zal duimen voor jullie dat het een plakbeeb blijft en dat jullie hem/haar over 9 maanden in jullie armen mogen sluiten.
    Heel veel geluk:)

Liefs, Brenda

3. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje en wat erg om dan gelijk al weer afscheid te moeten nemen van je mooie meissie

en wat een wonder dat je al zo snel weer zwanger bent geworden kan me voorstellen dat je heel blij bent om weer zwanger te zijn

Gefeliciteerd!!!

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, en dat *** dat jullie gelijk weer afscheid moesten nemen!

en nu weer; gefeliciteerd met jullie zwangerschap :)...

5. Dieuwke86

Dieuwke86 Lid

25 nov 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!
    Vooral de felicitaties ook voor ons eerste dochter. Die hebben wij namelijk zelden gekregen in de afgelopen tijd. Het zijn bijna alleen maar condolaties die je krijgt. Mensen beseffen zich denk ik te weinig dat je ook best wel trots bent dat je ouders bent geworden :)

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wat geweldig voor jullie meis! Wat een goed gevoel moet dit zijn! Geniet er van! Jullie hebben het verdiend!

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.009
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    Wat begrijp ik het toch goed dat je ook trots bent op je eerste meid!! Ik heb dat zelf ook 2x moeten ervaren (36 en 27 wkn)!! Zoveel verdriet om wat je niet meer hebt maar zo trots op hetgeen wat voor altijd in je hart zit!
    Blijkbaar is dat idd moeilijk te begrijpen voor buitenstaanders ;)

Enorm gefeliciteerd met jullie nieuw wonder. ik hoop met heel mijn hart dat jullie nu het heerlijke kindje levend en wel in de armen mogen sluiten over 8 maandjes!

8. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Heel erg gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws!

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ow wat verschrikkelijk naar dat jullie zo afscheid hebben moeten nemen van jullie dochtertje!

Maar onwijs gefeliciteerd met deze zwangerschap!
    Nu hopen dat he tmooi blijft plakken tot de 40 weken!
    Liefs

10. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.031
    3.850
    113
    Vrouw
    Thuis
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik duim dat je straks in september een gezonde en voldragen baby mag gaan verwelkomen.

En ook gefeliciteerd met je dochtertje*, ze heeft jullie papa en mama gemaakt, hoewel jullie haar helaas weer hebben moeten laten gaan.

Zelf heb ik ook een preventieve cerclage gehad bij mijn laatste zwangerschap en bij mij heeft het gewerkt, ik hoop dat een cerclage ook voor jullie gaat werken.

Mocht je mede-cerclage dames zoeken, dan is dit topic een aanrader:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/prematuur/302805-preventieve-cerclage-deel-2-a.html

11. Hey meid.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap wat super dat je nu alweer zwanger bent na de bevalling van jullie dochter*. Wat fijn dat je nu op tijd een cerclage om krijgt.

Ook nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter* in november. En helaas gecondoleerd. Ben zelf mijn dochter* in oktober verloren na een zwangerschap van 23 weken. Heb ook amper gefeliciteerd gehoord terwijl ik toch zo ontzettend trots op haar was en nog steeds ben.

Ik hoop dat dit een heel mooi gezond kindje gaat worden die lekker 9 maanden in je buik blijft zitten!

12. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Mijn dochter is ook te vroeg geboren maar gelukkig voor ons met een termijn waarop ze het kon overleven. Bij mij is nooit een oorzaak vastgesteld maar mijn vk vermoedde ook een te zwakke baarmoedermond. Ik ben nu bijna 5 weken zwanger en ik heb nog geen idee hoe het gaat lopen, best wel spannend dus, want ik besef me heel goed dat Simone ook eerder had kunnen komen en dan had het heel anders gelopen....

Zullen we elkaar beloven dat we toch ook heel erg gaan genieten van onze zwangerschappen? We komen elkaar vast nog wel tegen op dit forum! Op naar de 9 maanden!

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met deze zwangerschap!
    Ontzettend moeilijk dat jullie zo snel afscheid moesten nemen van jullie mooie meisje.
    Ze zal over dit kindje waken!
    Ik hoop dat je kunt genieten van een redelijk zorgeloze zwangerschap, ik snap dat helemaal zorgeloos onmogelijk is.
    Geniet!

14. Dieuwke86

Dieuwke86 Lid

25 nov 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babyengel
    Jij ook gefeliciteerd en gecondoleerd. Wat ontzettend verdrietig... Ik denk dat we bijna nooit worden gefeliciteerd omdat mensen bang zijn dat ze je kwetsen. Gelukkig was de verpleegkundige die bij ons bevalling was de eerste die ons feliciteerde. Fijn dat je vol trots aan haar terug kan denken :)

@mamavansimone
    Gelukkig dat je kindje het heeft mogen overleven! En ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap! Sta je nu ook onder controle van de gynaecoloog? Bij deze, afgesproken! Lijkt me een heel goed en fijn idee... Nu nog waarmaken dat genieten. Ik denk dat ik me iets rustiger voel als het hartje klopt bij de eerste echo.

En de rest, bedankt voor de lieve berichtjes!

Deel Deze Pagina